Օնլայն բանկինգ | Միջին Բիզնես | Ameriabank
My Ameria
ՆՈՐ
Մոբայլ բանկինգ

Օնլայն բանկինգ

750 մլն - 2 մլրդ ՀՀ դրամ տարեկան շրջանառություն ունեցող բիզնեսի համար

Ժամանակը թռչում է, աշխարհը շարժվում է առաջ, Դուք քայլում եք ժամանակին համընթաց և ցանկանում եք նոր հորիզոններ բացահայտել։ Ամերիա Օնլայն բանկինգի հետ ժամանակը, տարածությունը, տեխնոլոգիական և նորարար լուծումները ծառայում են Ձեր նպատակներին։ Կատարե՛ք Ձեր բանկային գործարքները և առցանց վճարումները մի քանի ակնթարթում ընդամենը մեկ հպումով, ընտրե՛ք պարզ և ապահով լուծումներ, իրագործե՛ք և ձգտե՛ք ավելիին։ Կառավարե՛ք Ձեր բոլոր հաշիվները, կատարե՛ք անվտանգ փոխանցումներ և վճարումներ աշխարհի ցանկացած կետից։

 

  • Ձեր բոլոր հաշիվները մեկ վայրում
  • Փոխանցումներ արտերկիր և ՀՀ այլ բանկեր
  • Գործարքների անվտանգություն
  • Կոմունալ վճարումներ
  • Ծառայությունների օնլայն հայտեր
  • Կապ բանկի Կոնտակտ կենտրոնի հետ
  • Մասնաճյուղերի և բանկոմատների քարտեզ
  • Փոխարժեքներ և այլ օգտակար ինֆորմացիա

Հաշիվների 24/7 կառավարում

Օրվա բոլոր ժամերին Դուք կարող եք կառավարել Ձեր բոլոր հաշիվները, կատարել փոխանցումներ Ձեր հաշիվների միջև կամ ՀՀ տարածքում կամ դրա սահմաններից դուրս գործող այլ բանկի հաշվի, փոխանակել արտարժույթ, մարել վարկերը և շատ ավելին։

Ապահով և անվտանգ

Տվյալների և տեղեկությունների գաղտնագրում, տվյալների պաշտպանություն երկակի նույնականացման միջոցով. մենք հոգ ենք տանում, որ Ձեր գործարքները լինեն ապահով և անվտանգ։ Գործարքներ իրականացնելիս Ձեզ անհրաժեշտ է մուտքագրել ոչ միայն գաղտնաբառը/PIN կոդը, այլև մեկանգամյա գաղտնաբառը, որը գեներացվում է «VASCO Data Security» ընկերության «Digipass» սարքերի կամ «AmeriaToken» հավելվածի միջոցով:

Ձեր բանկը Ձեր ափի մեջ

Այնքան հարմար է, երբ բանկը տեղավորվում է մի ափի մեջ։ Բանկային գործարքները հասանելի են նաև Ամերիա Մոբայլ բանկինգ անվճար հավելվածի միջոցով։ Այն միշտ ձեռքի տակ է, անվճար է ու հասանելի։

Պատրա՞ստ եք հաշիվ բացել

Ի՞նչ գործարքներ կարող եմ կատարել Օնլայն բանկինգով:

Օնլայն բանկինգը թույլ է տալիս զգալիորեն խնայել ժամանակը և կատարել հիմնական բանկային գործարքները՝ առանց բանկ գալու: Օրինակ՝ կարող եք դիտել Ձեր հաշիվների ընթացիկ մնացորդներն ու շրջանառությունը, վարկերի  ու ավանդների մնացորդները, մարման ժամանակացույցը, ծանոթանալ արտարժույթի փոխարժեքին: Օնլայն բանկինգի միջոցով կարելի է շատ արագ և հեշտ կատարել կոմունալ վճարումներ, փոխանցումներ սեփական հաշիվների միջև և այլ անձանց: Համակարգի միջոցով Դուք կարող եք տարբեր ծառայությունների համար հայտեր ներկայացնել, օրինակ՝ կանխիկի տրամադրում, քարտի թողարկում, տեղեկանքների կամ այլ փաստաթղթերի ստացում, խնայողական հաշվի, ավանդի բացում և այլն: 

Արդյոք օնլայն բանկինգն ապահո՞վ է:

Այո՛, Օնլայն բանկինգն ապահով է և անվտանգ: Համակարգի անվտանգությունն ապահովելու համար կիրառվում են առցանց համակարգերի համար նույնականացման սարքեր արտադրող համաշխարհային առաջատար «VASCO Data Security» ընկերության «Digipass» սարքերը, ինչպես նաև «AmeriaToken» հավելվածը:

Ինչպե՞ս կարող եմ օգտագործել «Digipass» սարքը:

«Digipass» սարքը գեներացնում է համակարգ մուտք գործելու և փաստաթղթերը հաստատելու համար անհրաժեշտ մեկանգամյա գաղտնաբառեր, ինչը թույլ է տալիս ապահովել անվտանգության առավել բարձր մակարդակ և գործնականում նվազագույնի հասցնել այլ անձանց կողմից քո գաղտնաբառը որևէ կերպ պարզելու և օգտագործելու հավանականությունը:

Սարքից օգտվելու համար պետք է միացնել դրա վրա առկա կոճակը: Միացնելուց հետո սարքը գեներացնում է վեցանիշ թիվ, որը նախատեսված է համակարգ մուտք գործելու և փաստաթղթեր հաստատելու համար: Համակարգ մուտք գործելու համար օգտագործողի անունից և գաղտնաբառից բացի, անհրաժեշտ է համապատասխան դաշտում մուտքագրել սարքի գեներացրած մեկանգամյա օգտագործման համար նախատեսված վեցանիշ թիվը: Ստեղծված փաստաթուղթը հաստատելու համար պետք է մուտքագրել սարքի գեներացրած մեկանգամյա օգտագործման համար նախատեսված վեցանիշ թիվը և ստորագրել փաստաթուղթը:

Սարքը միացնելուց հետո 30 վայրկյանի ընթացքում սարքի անգործության դեպքում այն ավտոմատ անջատվում է:

Արգելվում է սարքը քանդել և/կամ ենթարկել ֆիզիկական որևէ ազդեցության:

Ի՞նչ պետք է անեմ, եթե սարքի գեներացրած կոդը համակարգը չի ընդունում:

Սարքի գեներացրած կոդը համակարգի կողմից չընդունվելու հնարավոր պատճառներն են.

  • սարքը երկար ժամանակ չի օգտագործվել,
  • կոդը մի քանի անգամ սխալ է մուտքագրվել,
  • որևէ այլ պատճառով Բանկի կողմից սարքն արգելափակվել է:

Նման դեպքերում խնդրում ենք դիմել մեզ:

Ի՞նչ պետք է անեմ, եթե սարքը կորցրել եմ:

Սարքը կորցնելու դեպքում խնդրում ենք այդ մասին անհապաղ հայտնել մեզ:

Ի՞նչ պետք է անեմ, եթե մոռացել եմ գաղտնաբառը:

Կարող ես ինքնուրույն վերականգնել գաղտնաբառը՝ պատասխանելով անվտանգության ապահովման համար համակարգի կողմից տրվող հարցերին: Եթե գաղտնաբառի վերականգնման հետ կապված խնդիրներ ունես, կապ հաստատիր մեզ հետ, և մենք սիրով կօգնենք վերակագնել այն: 

Գաղտնաբառը վերականգնելու համար անհրաժեշտ է ունենալ լրացված անձնական տվյալներ, որոնք հնարավոր է լրացնել և/կամ փոփոխել «Կարգավորումներ» բաժնի՝ «Իմ տվյալները» ենթաբաժնում: Տվյալները լրացված չլինելու դեպքում գաղտնաբառն ինքնուրույն վերականգնել հնարավոր չէ, և պետք է զանգահարել կամ մոտենալ Բանկ:

Թարմացված է առ 14.06.2021 14:58:54