Բողոքներ, բողոք-պահանջներ և կարծիք | Ամերիաբանկ
Նախորդ տարբերակին անցում կատարելու համար սեղմել   այստեղ

Բողոքների, բողոք-պահանջների և կարծիքի ներկայացում Բանկին

Սպասարկման բարձր որակի ապահովումը մեր առաջնային և կարևորագույն նպատակներից մեկն է: Մեծապես կարևորելով մեր հաճախորդների կարծիքը,հետևելով թվայնացման միտումներին` առաջարկում ենք նոր միջավայր և հարթակ, որի միջոցով կարող եք ներկայացնել Ձեր`

  • բողոքը
  • բողոք-պահանջը
  • քարտով կատարված գործարքների բողոքարկումը
  • առաջարկությունը/կարծիքը
  • գոհունակությունը


Ինչպե՞ս ներկայացնել հայտը

Օնլայն

Լրացնելով առցանց հայտ

Առձեռն

Բանկի Գլխամասային գրասենյակում կամ ցանկացած այլ մասնաճյուղում

էլ. փոստի միջոցով

office@ameriabank.am , info@ameriabank.am, crm@ameriabank.am հասցեներով

Փոստով

Ուղարկելով ք. Երևան, Վ. Սարգսյան 2, 0010 հասցեով կամ հետևյալ հասցեներից մեկին

Հեռախոսազանգի միջոցով

Զանգահարելով +374 10 561111  հեռախոսահամարով *

*բացառությամբ բողոք-պահանջի և քարտով կատարված գործարքների բողոքարկումների, որոնց համար անհրաժեշտ է նվազագույն վավերապայմանների կիրառմամբ գրավոր ստորագրված դիմում

Ցանկանո՞ւմ եք հայտ ներկայացնել

Օնլայն հայտերի լրացման մի քանի ընդհանուր կանոններ

Մուտքագրեˊք Ձեր գործող էլ. փոստի հասցեն ամբողջությամբ ու ճշտությամբ, այլապես չեք ստանա Բանկ ուղարկված լրացված հայտի Ձեր օրինակը:

Լրացված հայտի ֆայլը ներբեռնելիս և կցելիս միˊ փոխեք ֆայլի անվանումը, այլապես այն չի ուղարկվի Բանկ:

Բողոք-պահանջ և քարտով կատարված գործարքների բողոքարկման հայտերի դեպքում անհրաժեշտ է`

ստորագրության էլեկտրոնային տարբերակի առկայության պարագայում ներբեռնել հայտը, ստորագրության համար նախատեսված դաշտում տեղադրել այն և կցել:

ստորագրության էլեկտրոնային տարբերակի բացակայության պարագայում տպել հայտը, ստորագրել, սկանավորել և կցել: 


Հայտը լրացնելիս ուշադիˊր եղեք ուղեկցող հաղորդագրություններին:

Կարևոր է իմանալ

    Բողոք -  Հաճախորդի կողմից Բանկին ներկայացված գրավոր կամ բանավոր դժգոհություն՝ Բանկի կողմից մատուցվող ծառայությունների և/կամ պրոդուկտների վերաբերյալ, որի համար Հաճախորդի  կողմից ակնկալվում է լուծում  և/կամ  գրավոր պատասխան /միայն գրավոր ներկայացված բողոքի դեպքում:
      Բողոք-պահանջ - Հաճախորդի կողմից Բանկին ներկայացված գրավոր բողոք, որը կապված է Բանկի կողմից մատուցված ծառայությունների կամ Հաճախորդի կողմից հօգուտ Բանկի տրամադրված ապահովման միջոցների գծով պարտականությունների խախտման հետ և պարունակում է գույքային պահանջ:

      Թարմացված է առ 16.09.2021 11:18