Ֆինանսական անվտանգության խորհուրդներ

Ֆինանսական անվտանգության խորհուրդներ

Քո ֆինանսական անվտանգությունը մեզ համար կարևոր է

Մենք անում ենք առավելագույնը` քո հաշիվների ու քարտերի անվտանգությունն ապահովելու համար: Սակայն հիշիˊր, որ քարտերի անվտանգությունն առաջին հերթին կախված է քեզնից:

Քարտի տվյալներ


Երբեք ու ոչ մի պարագայում այլ անձանց միˊ ասա քո քարտի տվյալները` քարտի վավերականության ժամկետն ու դարձերեսին նշված CVV կոդը:

...

Անձնական տվյալներ


Երբեք անծանոթ անձանց միˊ հայտնիր կամ սոցիալական ցանցերում միˊ գրանցիր քո անձնագրի տվյալները:

...

Քարտի PIN-կոդ


Քարտի PIN-կոդը մի՛ պահիր դրամապանակում կամ հեռախոսում, մի՛ հայտնիր այն այլ անձանց, մի՛ մուտքագրիր PIN-կոդը օնլայն առևտրի հարթակներում:

...

Մեկանգամյա գաղտնաբառ

Օնլայն վճարումներ անելիս բանկին քո կողմից տրամադրված հեռախոսահամարին SMS հաղորդագրությամբ ստանում ես անվտանգության մեկանգամյա գաղտնաբառ: Երբեք միˊ հայտնիր մեկանգամյա գաղտնաբառն այլ անձանց:

...

Հեռախոսային զանգի միջոցով

Հիշիˊր, որ Բանկի աշխատակիցները քեզ հետ կապ են հաստատում միայն 010/012 56 1111 հեռախոսահամարի միջոցով: Եթե կասկածելի զանգ ես ստացել այլ համարներից, ու զանգողը ներկայացել է որպես բանկի աշխատակից, տեղեկացրոˊւ մեզ այդ մասին: 

Օնլայն տիրույթում

Զեղծարարները կարող են կապ հաստատել քեզ հետ տարբեր մեսինջեր հավելվածների, վաճառքի օնլայն հարթակների կամ էլ.փոստի միջոցով: Միˊ տրամադրիր այլ անձանց քո քարտի կամ անձնական տվյալները, մեկանգամյա գաղտնաբառը, փոխանցումներ միˊ կատարիր անծանոթ անձանց:

Բանկոմատով գործարք կատարելիս

Քարտը մուտքագրելուց առաջ ուշադիր զննի՛ր սարքը, ոչ մի դեպքում մի՛ օգտվիր այն բանկոմատներից, որոնց քարտ ընթերցող սարքին, ստեղնաշարին կամ կանխիկի տրամադրման պատուհանին միացված են լրացուցիչ սարքավորումներ, հաղորդալարեր, կպչուն ժապավեններ և այլն:

POS-տերմինալով վճարում կատարելիս

Քարտով վճարման դեպքում խնդրի՛ր մոտեցնել տերմինալը կամ
ինքդ մոտեցիˊր գանձապահին` վճարելու համար:

PIN կոդը մուտքագրելիս

Բանկոմատով կամ POS-տերմինալով գործարք կատարելիս
PIN-կոդը հավաքի՛ր այնպես, որ այն տեսանելի չլինի այլ անձանց կամ չտեսագրվի տեսախցիկի կողմից:

...

Ինչպե՞ս կատարել տվյալների ստուգումը


Եթե էլեկտրոնային փոստով, հեռախոսով կամ այլ եղանակով ստացել ես ծանուցում գործընկեր կազմակերպության բանկային տվյալների (ներառյալ swift կոդի), գործունեության վայրի կամ այլ էական տվյալների փոփոխության վերաբերյալ, վերստուգիˊր այդ տվյալներն այլընտրանքային կոմունիկացիոն եղանակով:

  • Գրիˊր այլընտրանքային էլեկտրոնային փոստի հասցեով, որը, համոզված ես, պատկանում է կազմակերպութան վստահելի որևէ անձի:
  • Կաˊպ հաստատիր այլ ուղիներով, օրինակ, ֆաքսով: 
  • Տվյալների ստուգումը կատարիˊր անձամբ` մատակարարի հետ ճշտելով:
  • Զանգահարիˊր գործընկեր կազմակերպություն այլ վստահելի հեռախոսահամարով:
Թարմացված է 02.12.2021, 10:37