Ի՞նչ է դեբետային քարտը, և ինչպե՞ս կարող եմ օգտագործել այն:
Ի՞նչ պետք է անեմ, եթե բանկոմատն առգրավել է քարտը և/կամ բլոկավորվել է PIN-կոդը:
Ինչպե՞ս են տրամադրվում քաղվածքները, դրանց կրկնօրինակները և այլ փաստաթղթեր:
Ինչպե՞ս կարող եմ ստանալ իմ հաշվիների մնացորդի և շրջանառության մասին տեղեկանքները:
Ի՞նչ եղանակներով եմ հաղորդակցվելու Ամերիաբանկի հետ և ստանալու ինձ անհրաժեշտ տեղեկատվությունը:
Ի՞նչ է PIN կոդը, և ինչպե՞ս է այն սահմանվում:
Որքա՞ն ժամանակում է ակտիվանում քարտը
Ի՞նչ է հավելյալ քարտը:
Դեբետային քարտով կարող ես կառավարել և օգտագործել բանկային հաշվիդ առկա դրամական միջոցները, այդ թվում՝ կանխիկացնել գումար, կատարել փոխանցումներ, վճարումներ և գնումներ՝ ի դեպ, առանց Բանկ այցելելու: Դեբետային քարտը հարմար է աշխատավարձդ ստանալու և հաշվիդ առկա այլ դրամական միջոցներն օգտագործելու համար:
Քարտային հաշիվը կարող ես բացել ՀՀ դրամով, ԱՄՆ դոլարով կամ եվրոյով: Քարտը տրամադրելիս քեզ համար Բանկում կբացվի նաև ՀՀ դրամով ընթացիկ հաշիվ, եթե դեռևս Ամերիաբանկի հաճախորդ չես: Քարտը վավեր է մինչև քարտի վրա նշված՝ քարտի գործողության ժամկետի համապատասխան ամսվա վերջին օրը ներառյալ:
Քարտի գործողության ժամկետի ավարտից հետո Բանկն այն վերաթողարկում է՝ այդ պահին գործող սակագների և պայմանների համաձայն, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ.
ա/ քարտի գործողության ժամկետի ավարտից առնվազն 10 (տասն) օր առաջ գրավոր տեղեկացրել ես Բանկին քարտից հրաժարվելու մասին,
բ/ քարտը բլոկավորված է, քանի որ դու ունես քարտի հետ կապված Բանկի նկատմամբ չմարված պարտավորություններ,
գ/ Բանկը որոշում է կայացրել չվերաթողարկել քարտը:
PIN կոդը մոռանալու դեպքում քարտը վերաթողարկվում է, եթե դրա մասին գրավոր տեղեկացրել ես Բանկին: Վերաթողարկումն իրականացվում է համաձայն գործող սակագների:
Քարտն առգրավվում է և/կամ PIN կոդը բլոկավորվում է, եթե կոդը հաջորդաբար 3 (երեք) անգամ սխալ ես հավաքել: Քարտը նաև առգրավվում է, եթե բանկոմատից դուրս գալուց հետո 20 (քսան) վայրկյանի ընթացքում այն բանկոմատից չես վերցրել:
Քարտը կարող է բլոկավորվել և/կամ առգրավվել նաև բանկոմատի տեխնիկական խափանման և քարտը վնասված լինելու պատճառով:
Նման դեպքերում անմիջապես դիմի՛ր Բանկ՝ 24/7 ռեժիմով:
Քարտն ապաբլոկավորելու համար Օնլայն և Մոբայլ բանկինգի միջոցով նամակ ուղարկի՛ր Բանկ, կա՛պ հաստատիր հեռախոսային բանկինգ ծառայության միջոցով կամ պարզապես այցելի՛ր Բանկի մոտակա մասնաճյուղ:
Առգրավված լինելու դեպքում քարտը կվերադարձվի քեզ առգրավման օրվանից հաշված հետևյալ ժամկետներում.
ա. եթե բանկոմատը գտնվում է Բանկի գլխամասային գրասենյակի կամ երևանյան որևէ մասնաճյուղի տարածքում, 2 (երկու) աշխատանքային օրվա ընթացքում,
բ. եթե բանկոմատը գտնվում է այն քաղաքում կամ վայրում, որտեղ Բանկն ունի մասնաճյուղ, 4 (չորս) աշխատանքային օրվա ընթացքում,
գ. եթե բանկոմատը գտնվում է ՀՀ այն քաղաքում կամ վայրում, որտեղ Բանկը չունի մասնաճյուղ, 10 (տասն) աշխատանքային օրվա ընթացքում:
Եթե քարտդ առգրավվել է ՀՀ այլ բանկերի բանկոմատներում, ապա այն տրամադրենք քեզ տվյալ բանկի կողմից քարտն Ամերիաբանկին վերադարձնելու օրը:
Եթե քարտը բլոկավորվել է կամ առգրավվել է Հայաստանից դուրս գտնվելիս, ապա կա՛պ հաստատիր այդ բանկոմատը սպասարկող բանկի հետ: Քարտի առգրավման դեպքում քարտը կբլոկավորվի, իսկ այնուհետև կթողարկվի նոր քարտ:
Եթե Ամերիաբանկի բանկոմատը կլանել է այլ բանկում գործող քո քարտը, ապա այն կտրամադրվի քեզ `հետևյալ կերպ`
- Մասնաճյուղերում տեղադրված կամ մասնաճյուղերի կողմից սպասարկվող բանկոմատների համար` մինչև 2 աշխատանքային օր: Այս դեպքում առգրավված քարտերը հավաքագրում է մասնաճյուղի պատասխանատու աշխատակիցը:
- Շրջաններում գտնվող մասնաճյուղերի կողմից սպասարկվող (մասնաճյուղի տարածքից դուրս) բանկոմատների համար` մինչև 2 աշխատանքային օր: Այս դեպքում առգրավված քարտերը հավաքագրում է մասնաճյուղի պատասխանատու աշխատակիցը:
- ք. Երևանում և ք. Երևանից մինչև 30 կմ. հեռավորության վրա գտնվող բանկոմատների համար` մինչև 3 աշխատանքային օր: Այս դեպքում առգրավված քարտերը հավաքագրում են ՏՍԲ-ի պատասխանատու աշխատակիցները:
- ք. Երևանից 30-90 կմ. հեռավորության վրա գտնվող բանկոմատների համար` 4 աշխատանքային օր: Այս դեպքում առգրավված քարտերը հավաքագրում են ՏՍԲ-ի պատասխանատու աշխատակիցները:
- ք. Երևանից ավելի քան 90 կմ. հեռավորության վրա գտնվող բանկոմատների համար` տվյալ բանոկամտի սպասարկման կամ ինկասացիայի աշխատանքների շրջանակներում: Այս դեպքում առգրավված քարտերը հավաքագրում են ՏՍԲ-ի պատասխանատու աշխատակիցները:
Քարտը կարող ես ստանալ նաև արագացված ընթացակարգով:
Երևանում և այն քաղաքներում, որտեղ առկա է Ամերիաբանկի մասնաճյուղ, քարտերը տրամադրվում են 2 (երկու) աշխատանքային օրվա ընթացքում, ինչի դեպքում ծառայության վճարը կազմում է 5,000 ՀՀ դրամ, իսկ այլ բնակավայրերում` 5 (հինգ) աշխատանքային օրվա ընթացքում. այս դեպքում ծառայության վճարը կազմում է 10,000 ՀՀ դրամ:
Դու կարող ես ցանկացած պահի դիմել մեզ մինչև 1 տարի վաղեմություն ունեցող քաղվածքներդ, քաղվածքի կրկնօրինակները կամ էլեկտրոնային ձևով պահվող այլ փաստաթղթեր ստանալու համար։ Դրանք քեզ կտրամադրվեն անվճար:
1 տարուց ավել վաղեմություն ունեցող համանուն փաստաթղթերը ստանալու վճարը կազմում է 5000 ՀՀ դրամ` պահանջվող յուրաքանչյուր քաղվածքի կամ փաստաթղթի համար, իսկ առանց դրոշմակնիքի մինչև 1 տարի վաղեմության քաղվածքի տրամադրումը քո էլեկտրոնային փոստի հասցեին անվճար է:
Քաղվածքները կարող ես ստանալ ինչպես Բանկի ցանկացած մասնաճյուղից, այնպես էլ առաքմամբ։ Առաքումը Հայաստանի տարածքում իրականացվում է անվճար, իսկ Հայաստանի տարածքից դուրս՝ համաձայն փոստային ծառայության կողմից կիրառվող սակագների:
Տեղեկանքները ստանալու համար կարող ես դիմում ներկայացնել Օնլայն/Մոբայլ բանկինգ համակարգերի և Բանկի կայքի միջոցով, նաև ցանկացած մասնաճյուղում: Խնդրում ենք հաշվի առնել, որ տեղեկանքներ ստանալու հայտերը պետք է ներկայացնել առնվազն մեկ աշխատանքային օր առաջ:
Տեղեկանքի հայտը Բանկի մասնաճյուղում ներկայացնելու դեպքում դրա տրամադրման համար անհրաժեշտ կլինի վճարել 3000 ՀՀ դրամ, եթե մեր հաշվետեր հաճախորդ ես 3 ամիս և ավելի։ Եթե մեզ ես միացել վերջին 3 ամսվա ընթացքում, ապա տեղեկանքների տրմադրման վճարը կկազմի 5000 ՀՀ դրամ:
Հեռավար եղանակով տեղեկանքի ստացման հայտ ներկայացնելու դեպքում տեղեկանքները կտրամադրվեն քեզ 1000 ՀՀ դրամ հատուկ սակագնով:
Դու իրավունք ունես հաղորդակցվելու բանկի հետ քո նախընտրած եղանակով՝ փոստային կապի միջոցով կամ էլեկտրոնային եղանակով: էլեկտրոնային եղանակով տեղեկատվության ստացումը ամենահարմարավետն է: Այն հասանելի է 24/7 ռեժիմով, զերծ է թղթային տեղեկատվության կորստի ռիսկերից եվ ապահովում է գաղտնիություն։
Բանկում հաշիվ բացելիս մի շարք փաստաթղթերի հետ մեկտեղ դու լրացնում ես նաև «ԲԱՆԿԻ ԵՎ ՀԱՃԱԽՈՐԴԻ ՄԻՋԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՀԱՆՁՆԱՐԱՐԱԿԱՆ»-ը , որտեղ քեզ առաջարկվում է ընտրել, թե ինչպես ես հետագայում ցանկանում հաղորդակցվել մեզ հետ` նշելով քաղվածքների, տեղեկանքների և այլ ծանուցումների/տեղեկությունների ստացման քեզ համար նախընտրելի եղանակը: Դու կարող ես նշված տեղեկությունը ստանալ Բանկի տարածքում առձեռն, էլ. փոստով, Օնլայն բանկինգ համակարգով և/կամ փոստային առաքման միջոցով:
Ընտրված հաղորդակցման եղանակը հետագայում հնարավոր է փոխել։ Այդ նպատակով անհրաժեշտ է դիմել Բանկ կամ գրել մեզ Օնլայն բանկինգ համակարգի միջոցով:
Նոր պատվիրված և վերաթողարկված քարտը և PIN կոդը (եթե վերջինս ենթակա չէ ձևավորման OTP-ի կիրառմամբ) Բանկի գլխամասային գրասենյակի կամ երևանյան որևէ մասնաճյուղի տարածքում տրամադրվում են քարտի պատվիրման/վերաթողարկման հայտը Բանկ ներկայացնելուց հետո` 2 (երկու) աշխատանքային օրվա ընթացքում, և 7 (յոթ) աշխատանքային օրվա ընթացքում՝ Երևանից դուրս գտնվող մասնաճյուղերում: Քարտը և PIN կոդը առաքման եղանակով ստանալու ժամկետը սահմանում են առաքման ծառայություններ մատուցող ընկերությունները:
OTP-ն մեկանգամյա գաղտնաբառ է, որը կարճ հաղորդագրությամբ ուղարկվում է քարտապանի բջջային հեռախոսահամարին, որը նա գրավոր եղանակով տրամադրել է Բանկին: Քարտապանը այն կիրառվում է քարտի PIN կոդը ստեղծելու և քարտն ակտիվացնելու համար: PIN կոդը կարող է սահմանվել քարտը սպասարկող վճարահաշվարկային համակարգի մասնակից հանդիսացող բանկի բանկոմատի միջոցով, եթե տվյալ բանկոմատը հագեցած է համապատասխան տեխնիկական և ծրագրային լուծումներով:
Քարտը և PIN կոդը քարտապանին տրամադրվում են Բանկի և քարտապանի միջև նախապես համաձայնեցված եղանակով: Վերաթողարկված քարտերի դեպքում քարտը և PIN կոդը քարտապանին տրամադրվում են Բանկի և քարտապանի միջև նախկինում համաձայնեցված եղանակով, եթե քարտապանը Բանկին չի ներկայացրել Բանկի կողմից սահմանված ձևանմուշով համապատասխան այլ հանձնարարական:
Քարտը և PIN կոդը քարտապանին տրամադրվում են առանձին՝ փակ ծրարներով, բացառությամբ OTP կիրառմամբ PIN կոդի ձևավորման դեպքի: Այդ դեպքում քարտը ստանալուց հետո PIN կոդը սահմանում է քարտապանը: Եթե քարտի պատվիրման կամ քարտի վերաթողարկման օրվանից 60 (վաթսուն) օրվա ընթացքում քարտապանը չստանա քարտը, Բանկն իրավասու է փակել և ոչնչացնել այն:
Եթե PIN կոդը սահմանում է քարտապանը, OTP-ն կարճ հաղորդագրությամբ ուղարկվում է քարտապանի՝ Բանկին նախօրոք գրավոր տրամադրված բջջային հեռախոսահամարին: Քարտապանը պետք է ստացված OTP-ն մուտքագրի բանկոմատի համապատասխան դաշտում, ապա ինքնուրույն սահմանի PIN կոդը: Եթե որպես քարտի PIN կոդի ստացման նախընտրելի եղանակ արդեն ընտրել եք OTP-ի կիրառումը, ապա տվյալ քարտի PIN կոդի ստացման նախընտրելի եղանակը չի կարող փոփոխվել:
Քարտի գործողության ընթացքում քարտապանը կարող է իր հայեցողությամբ փոխել PIN կոդը համապատասխան հնարավորությամբ բանկոմատի միջոցով: PIN կոդի փոփոխման համար անհրաժեշտ է մուտքագրել գործող և նոր PIN կոդերը: PIN կոդը փոխելիս անհրաժեշտ է հետևել Բանկի կողմից սահմանված անվտանգության կանոններին, որոնք հրապարակվում են Բանկի կայքում կամ ծանուցվում են քարտապանին: PIN կոդը մոռանալու դեպքում Քարտապանը կարող է Բանկի կողմից սահմանված ձևանմուշով համապատասխան հանձնարարական ներկայացնել և OTP-ի կիրառմամբ ինքնուրույն սահմանել նոր PIN կոդ կամ վերաթողարկել քարտը՝ համաձայն Բանկի սակագների:
Քարտն ակտիվացվում է հետևյալ ժամկետներում և կարգով.
- Բանկի տարածքում տրամադրվելու դեպքում՝ քարտը և PIN կոդը քարտապանի կողմից ստանալուց հետո՝ 1 (մեկ) աշխատանքային օրվա ընթացքում,
- առաքման եղանակով տրամադրելու դեպքում՝ քարտը ակտիվացնելու համար քարտապանի և Բանկի միջև կապ հաստատվելուց հետո՝ 1 (մեկ) աշխատանքային օրվա ընթացքում Բանկի կողմից քարտապանին պատշաճ նույնականացման պարագայում,
- OTP-ի կիրառմամբ PIN կոդի ձևավորման դեպքում՝ քարտապանի կողմից PIN կոդը բանկոմատի միջոցով սահմանելու գործընթացի բարեհաջող ավարտի պահին:
- Քարտապանը (հիմնական քարտապան) կարող է Բանկից ստանալ իր քարտին (հիմնական քարտ) կից հավելյալ քարտ(եր) ինչպես իր, այնպես էլ երրորդ անձի համար:
- Հավելյալ քարտը կարող է տարբեր լինել հիմնական քարտի տեսակից, սակայն պետք է լինի հիմնական քարտին հավասար կամ ավելի ցածր դասի: Հավելյալ քարտը կարող է պատվիրվել անհպում ստիկերի տարբերակով:
- Վարկային քարտին կից տրամադրվում է միայն վարկային հավելյալ քարտ:
- Հավելյալ քարտի համար առանձին գաղտնաբառ չի կիրառվում: Հավելյալ քարտով գաղտնաբառի կիրառմամբ նախատեսված գործողություններն իրականացվում են հիմնական քարտապանի կողմից հիմնական քարտի գաղտնաբառով:
- Հավելյալ քարտը առաքման եղանակով տրամադրելու դեպքում քարտի ակտիվացման նպատակով պետք է կապ հաստատվի Բանկի և հիմնական քարտապանի միջև քարտի և PIN կոդի ստացումը հաստատելու համար:
- Հավելյալ քարտով կատարվող գործարքները հաշվառվում և արտացոլվում են հիմնական քարտի քարտային հաշվում:
- Հիմնական քարտով և հավելյալ քարտ(եր)ով կատարված գործարքների հանրագումարը չպետք է գերազանցի հիմնական քարտի համար սահմանված վճարային սահմանաչափը:
- Հիմնական քարտապանը յուրաքանչյուր հավելյալ քարտի համար կարող է սահմանել ամսական վճարային առանձին սահմանաչափ:
- Հիմնական և հավելյալ քարտերով իրականացված բոլոր գործարքների արդյունքում Բանկի նկատմամբ ձևավորված պարտավորությունները հանդիսանում են հիմնական քարտապանի պարտավորությունները:
- Վերաթողարկված հավելյալ քարտը Բանկի կողմից կարող է տրամադրվել հավելյալ քարտապանին՝ առանց Հիմնական քարտապանին նախապես տեղեկացնելու:
- Հավելյալ քարտապան (ներ)ը պարտավորվում է (են) անհապաղ տեղեկացնել Բանկին հիմնական քարտապանի մահվան, անգործունակության, անվճարունակության կամ սնանկության դեպքերում և չօգտագործել քարտը նման տեղեկատվություն ունենալու դեպքում: