MoneyGram
My Ameria
ՆՈՐ
Մոբայլ բանկինգ

Ինչպե՞ս գումար փոխանցել

Դրամական միջոցներ փոխանցելու համար անհրաժեշտ է

illustration of green mark of transfer

1

Նույնականացում

ներկայացնել անձը հաստատող փաստաթուղթ

2

Գումարի տրամադրում

վճարել փոխանցվող գումարը և համապատասխան միջնորդավճարը

3

Հաստատում

ստորագրել փոխանցման տվյալները հավաստող ձևաթղթերը

Ինչպե՞ս գումար ստանալ

Դրամական միջոցներ ստանալու համար անհրաժեշտ է՝

green transfer illustration

1

Նույնականացում

ներկայացնել անձը հաստատող փաստաթուղթ

2

Կոդի տրամադրում

ներկայացնել փոխանցման ստուգիչ/հսկիչ կոդը (ունիկալ համարը)

3

Հաստատում

ստորագրել ստացման տվյալները հավաստող ձևաթղթերը

Փոխանցում կատարողին գործարքի իրականացման ժամանակ տրամադրվում է դրամական փոխանցման համակարգում գեներացված հատուկ կոդ, որը փոխանցողը պետք է տրամադրի ստացողին՝ որպես գումարի ստացման անհրաժեշտ վավերապայման:

Մենք քո կողքին ենք, երբ արագ դրամական փոխանցում ստանալու կամ կատարելու կարիք ունես….

Աշխարհի շատ երկրներից դրամական փոխանցումներ ստանալու և որևէ երկիր փոխանցում կատարելու համար անհրաժեշտ է ընդամենը մի քանի րոպե, եթե օգտվում ես արագ փոխանցումների միջազգային համակարգի ծառայությունից: MoneyGram-ը հարմար լուծում է, եթե քեզ անհրաժեշտ է արագ գումար փոխանցել ԱՄՆ դոլարով և ստանալ այն ԱՄՆ դոլարով կամ եվրոյով: 

Գումարը ստանալիս միջնորդավճարի բացակայություն հաշվետեր հաճախորդների համար 1 և 2 :

«MoneyGram» համակարգով փոխանցումների առավելագույն ժամանակը կազմում է 15 րոպե: Փոխանցված գումարը կարող եք ստանալ փոխանցման օրվանից սկսած 90 օրացույցային օրվա ընթացքում: Նշված ժամկետում համապատասխան սպասարկման կետին գումարի ստացման համար չդիմելու դեպքում փոխանցումների վերաբերյալ տեղեկատվությունը «MoneyGram» համակարգի բազայում արխիվացվում է։

Փոխանցված գումարի ստացման կամ փոխանցողի կողմից գումարի հետկանչման համար անհրաժեշտ է դիմել «MoneyGram» համակարգի կոնտակտային կենտրոն: Եթե գումարի փոխանցման օրվանից անցել է 5 տարի, տվյալ գումարն այլևս ստացման ենթակա չէ:

Հաշվետեր չհանդիսացող հաճախորդների պարագայում գանձվում է միջնորդավճար՝ «Ամերիաբանկ» ՓԲԸ ստանդարտ սակագներ՝ ֆիզիկական անձ հաճախորդների համար» կանոնների համաձայն:

Օտարերկրյա պետություններում գումարը ստանալու դեպքում`   տվյալ պետության օրենսդրությամբ և/կամ տվյալ բանկի ներքին իրավական ակտերով սահմանված պահանջներից ելնելով որոշ դեպքերում հնարավոր են սահմանափակումներ`   պայմանավորված ինչպես գումարի մեծությամբ, այնպես էլ ստացվող գումարի արժույթով:

Ո՞վ կարող է դրամական փոխանցում ստանալ: Արդյոք կիրառելի՞ են տարիքային սահմանափակումներ:

MoneyGram  փոխանցումներ կարող են կատարել և ստանալ միայն 18 տարին լրացած անձինք:

Ի՞նչ արժույթով է գանձվում միջնորդավճարը:

Միջնորդավճարը գանձվում է ՀՀ դրամով՝ փոխանցման պահին գործող ՀՀ ԿԲ հաշվարկային փոխարժեքով: Անհասցե փոխանցումների միջնորդավճարները գանձվում են ֆիզիկական անձ հաճախորդների համար արագ դրամական փոխանցման համակարգերի համար սահմանված սակագներով:

Կարելի՞ է արդյոք գումարը հետ պահանջել՝ փոխանցումը կատարելուց հետո:

Եթե գումարը փոխանցելուց հետո անհրաժեշտություն է առաջանում գումարը հետ պահանջել, ապա կատարվում է հարցում՝ պարզելու համար արդյոք հասցեատերը գումարն արդեն ստացել է, թե ոչ: Եթե հարցման արդյունքում պարզվում է, որ հասցեատերը դեռ չի ստացել այն, ապա դու պետք է լրացնես0 դիմում`  գումարը հետ ստանալու համար: Գումարը վերադարձվում է միայն փոխանցված գումարի չափով՝ առանց միջնորդավճարի: Միջնորդավճարը կարող է վերադարձվել միայն այն դեպքում, երբ դա նախատեսված է համապատասխան արագ դրամական փոխանցումների համակարգի կանոններով: Փոխանցված գումարը քեզ վերադարձվում է միայն միջնորդ բանկի կողմից Ամերիաբանկին տրամադրելուց հետո:

Ի՞նչ անել, եթե փոխանցելուց հետո պարզվում է, որ փոխանցված տվյալներում սխալ կա:

Եթե գումարը փոխանցելուց հետո պարզ է դառնում, որ փոխանցված տվյալներում առկա է սխալ, և հարցման արդյունքում պարզվում է, որ հասցեատերը գումարը դեռ չի ստացել, ապա կարող ես լրացնել դիմում1 որտեղ նշվում է ուղղման ենթակա տվյալը: Ուղղումը կատարվում է յուրաքանչյուր համակարգի համար սահմանված կարգով: Քո դիմումի համաձայն`  արագ դրամական փոխանցումներում ցանկացած բնույթի փոփոխություններն իրականացվում են ուղղման վերաբերյալ դիմումը ներկայացնելու պահից մինչև 1 (մեկ) բանկային օրում, եթե գումարը դեռ վճարված չէ ստացող կողմին, ինչպես նաև եթե այլ բան նախատեսված չէ արագ դրամական փոխանցման տվյալ համակարգի կամ ստացող բանկի պայմաններով:


1 Դիմումի ձևը կարող ես տպել համապատասխան արագ դրամական փոխանցման համակարգի ծրագրից՝ ներառելով քո կողմից ներկայացված փոփոխված տվյալները:

Ի՞նչ է լինում գումարի հետ, եթե հասցեատերն այն անմիջապես չի ստացել:

«MoneyGram» համակարգով փոխանցված գումարը ստացող կողմը կարող է ստանալ փոխանցման օրվանից սկսած 90 օրացույցային օրվա ընթացքում: Եթե ստացող կողմը նշված ժամկետում չի դիմում համապատասխան սպասարկման կետին գումարի ստացման համար, գումարի վերաբերյալ տեղեկատվությունը «MoneyGram» համակարգի բազայում արխիվացվում է, և գումարի ստացման կամ փոխանցողի կողմից գումարի հետկանչման համար անհրաժեշտ է դիմել «MoneyGram» համակարգի կոնտակտային կենտրոն: Եթե գումարի փոխանցման օրվանից անցել է 5 տարի, տվյալ գումարն այլևս ստացման ենթակա չէ:

Հաշիվների մասին ամբողջական տեղեկություններին ծանոթացի՛ր այստեղ: