MyAmeria հավելված | Ամերիաբանկ
My Ameria
ՆՈՐ
Մոբայլ բանկինգ

MyAmeria հավելված

Բանկն այնտեղ է, որտեղ քեզ հարմար է

Կառավարիˊր քո դրամական միջոցները MyAmeria հավելվածով:

MyAmeria մոբայլ բանկինգ հավելվածը հասանելի է iOS և Android սարքերով։ 

Պարզապես ներբեռնիˊր, գրանցվիˊր համակարգում և կատարիˊր քո բանկային գործարքներն այնտեղ, որտեղ քեզ հարմար է: 

MyAmeria վեբ տարբերակի մանրամասներին կարող ես ծանոթանալ այստեղ:

Արագ և ապահով

MyAmeria հավելված կարող ես մուտք գործել և գործարքներ կատարել մատնահետքի/FaceID-ի կամ PIN կոդի միջոցով: Հավելվածն ակտիվացնելիս ավտոմատ կցվում է թոքեն, որը ներդրված է հավելվածում և ապահովում է համակարգի անվտանգությունը: 

Մուտք MyAmeria վեբ տարբերակ QR կոդի միջոցով

Կարող ես մուտք գործել MyAmeria վեբ տարբերակ՝ առանց գաղտնաբառ մուտքագրելու, պարզապես MyAmeria հավելվածի միջոցով սքանավորելով QR կոդը: 

Հիմնական գործարքները քո հավելվածում

MyAmeria-ի միջոցով կարող ես առցանց կատարել քեզ անհրաժեշտ առօրյա բանկային բոլոր գործարքները։

Անվճար փոխանցում քարտին

01/11/2022 – 01/02/2023 հատվածում կատարիր փոխանցում հայաստանյան բանկերի քարտերին առանց միջնորդավճարի։ 

Դեռ չունե՞ս հավելված


Ներբեռնիր հիմա

Ինչպե՞ս օգտվել MyAmeria հավելվածից:

Բեռնել այն App Store-ից կամ Google Play Store-ից, գրանցվել համակարգում և/կամ մուտքագրել օգտագործողի անունն ու գաղտնաբառը, եթե արդեն օգտատեր ես։

Ինչպե՞ս գրանցվել MyAmeria հավելվածում, եթե նոր օգտատեր ես։

Հավելվածում գրանցվելու համար անհրաժեշտ է ներբեռնել այն App Store-ից կամ Google Play Store-ից և անցնել գրանցման փուլերը։ 

Գրանցման մանրամասն ուղեցույցը հասանելի է այստեղ։ 

Ի՞նչ անել, եթե արդեն ունեմ Ամերիա Մոբայլ բանկինգի գործող հաշիվ։

Եթե ունես Ամերիա Մոբայլ բանկինգի գործող հաշիվ, պարզապես անհրաժեշտ է մուտք գործել MyAmeria հավելված Ամերիա Մոբայլ բանկինգի մուտքանվան և  գաղտնաբառի միջոցով և անցնել ակտիվացման գործընթացը: 

Եթե ինչ-որ պատճառով մուտքը չի հաջողվում, խնդրում ենք կապ հաստատել մեզ հետ (+374 15) 56 11 11 հեռախոսահամարով կամ myameriasupport@ameriabank.am էլ․ հասցեով։

Ինչո՞ւ է անհրաժեշտ PIN կոդը։

MyAmeria-ում հաշվի ակտիվացման ժամանակ դու սահմանում ես PIN կոդ,  որն անհրաժեշտ է գործարքները հաստատելու համար, եթե հեռախոսի բիոմետրիկ նույնականացման կարգաբերումն անջատված է։ 

PIN կոդը պետք է կազմված լինի 6 թվանշանից և չպետք է պարունակի իրար հաջորդող թվեր կամ ունենա 4 կամ ավելի կրկնվող նիշ։


Ինչպե՞ս ապաակտիվացնել/ակտիվացնել մատնահետքի/FaceID-ի միջոցով մուտքի հնարավորությունը

MyAmeria-ում կարող ես ապաակտիվացնել/ակտիվացնել մատնահետքով կամ FaceID-ով մուտք գործելու հնարավորությունը:

MyAmeria-ի կարգավորումների բաժնում ընտրիր «Անվտանգություն և գաղտնաբառ» հատվածը և մեկ հպումով ապաակտիվացրու կամ ակտիվացրու մուտքի քեզ հարմար տարբերակը։ 

Այսպես մուտքն ակտիվանում է այն դեպքում, եթե հեռախոսն ունի համապատասխան տեխնիկական հնարավորություն, և տվյալ հեռախոսում այն ակտիվացված է:

Ի՞նչ գործարքներ են հասանելի MyAmeria հավելվածի միջոցով :

MyAmeria հավելվածի միջոցով դու կարող ես.

  • Կատարել փոխանցումներ

o Սեփական հաշիվների միջև

o Փոխանցում քարտին (քարտի վրա առկա 16 նիշով)

o ԳումարՈւՄ (hեռախոսահամարով կամ էլ. հասցեով փոխանցումներ Ամերիաբանկի հաճախորդների միջև)

o Փոխանցում Հայաստանում (փոխանցումներ բանկային հաշվեհամարով)

o Կոմունալ վճարումներ

o Փոխանցում բյուջե

o Ավանդի համալրում 

o Վարկի մարում 

  • Ստեղծել հայտեր

o Ընթացիկ, մետաղական և խնայողական հաշվի բացում 

o Ավանդի բացում 

o Պլաստիկ և թվային քարտի բացում 

o Քարտի վերաթողարկում,

o Քարտի բլոկավորում / ապաբլոկավորում 

  • Դիտել հաշիվները, քարտերը, վարկերն ու խնայողությունները
  • Կատարել անհպում վճարումներ (Apple Pay, NFC),
  • Դիտել փոխանցումերի պատմությունը
  • Ստեղծում ձևանմուշներ
  • Փոխել համակարգի կարգաբերումները (անձնական տվյալների փոփոխություն, հաշիվների դասակարգում և այլն)
  • Կատարել փոխարժեքային գործարքներ
  • Վերականգնել գաղտնաբառը/մուտքանունը 
  • Կապ հաստատել բանկի հետ 


Սակագներ և պայմաններ

Թարմացված է առ 27.12.2022 10:05