You need to enable JavaScript in order to use the AI chatbot tool powered by ChatBot Գաղափարից մինչև իրագործում. ինչպե՞ս սկսել բիզնես, որ հաջողես - Ամերիա բլոգ
28Փտվ

Գաղափարից մինչև իրագործում. ինչպե՞ս սկսել բիզնես, որ հաջողես

3D illustration of a movie of phone

Մեծ բիզնեսները սովորաբար սկսվում են պարզ գաղափարից, հաճախ անձնական խնդրից կամ անհարմարությունից: Գուցե դու էլ բախվել ես որևէ խնդրի, որին շատերն են բախվում և որի լուծումը շատերին է պետք: Հայտնի ձեռնարկատեր Դրյու Հյուսթոնն, օրինակ, անընդհատ կորցնում էր իր USB կրիչը, որում կարևոր փաստաթղթեր էր պահում: Սա շարունակվեց այնքան, մինչև նա հիմնեց հանրահայտ Dropbox-ը` ամպային լուծում, որով կարող էր հասանելիություն ունենալ փաստաթղթերին` առանց ֆիզիկական USB կրիչը տանել-բերելու:

Այսօր Ամերիա բլոգում պատմում ենք` ինչպես փորձարկել բիզնես գաղափարը և քայլ առ քայլ միտքը վերածել հաջողակ ստարտափի։
 

Արժե՞ գաղափարին ընթացք տալ

Հիշիր` հաջողված գաղափարները պետք է լուծեն իրական խնդիրներ։ Հարցրու ինքդ քեզ` գաղափարը լուծո՞ւմ է որևէ խնդիր, ո՞ւմ համար է նախատեսված, մարդիկ փնտրո՞ւմ են լուծումը:

Եթե ոչ ոք դեռ չի փնտրում, գուցե պիտի կրթե՞ս շուկան: Ամեն դեպքում հաշվի առ, որ սա համեմատաբար ավելի ժամակատար ու ծախսատար ճանապարհ է:
 

Փորձարկիր գաղափարը

Շատ բիզնեսներ ձախողվում են, քանի որ հիմնադիրները առաջնորդվում են միայն իրենց անձնական նախապատվություններով: Փոխարենը հաջողակ ձեռնարկատերերը հիմնվում են տվյալների վրա:

Դիտարկենք Airbnb-ի օրինակը: Մինչ բիզնեսը հիմնելը, Airbnb-ի հիմնադիրները ՝ Բրայան Չեսկին և Ջո Գեբիան, նկատել են, որ մարդիկ մեծ միջոցառումների ժամանակ փորձում  են մատչելի կացարաններ գտնել։ Իրենց գաղափարը ստուգելու համար զբոսաշրջիկներին առաջարկել են վարձով ներքնակներ իրենց բնակարանում: Հետո արդեն, երբ պահանջարկը բարձրացավ,  կայք գործարկեցին և ընդլայնեցին թե´ հայեցակարգը, թե´ բիզնեսը:

Օգտակար հնարք: Մուտքագրիր քո գործունեության հետ կապված բանալի բառերը Google Trends-ում և հասկացիր` որքանով են մարդիկ հետաքրքրված: Եթե որոնումները շատ են, պոտենցիալ կա: Ուսումնասիրիր քննարկման ֆորումներն ու սոցցանցերը: Օրինակ` Reddit-ում կամ ֆեյսբուքյան խմբերում մարդիկ քննարկո՞ւմ են խնդիրը:

Փորձարկիր գաղափարը թիրախային «նմուշի» վրա:

  1. Խոսիր պոտենցիալ հաճախորդների հետ։ Հարցրու` պատրա՞ստ են վճարել քո լուծման համար:
  2. Բացիր սոցիալական էջ և հավաքագրիր նամակներ հետաքրքրված օգտատերերից:
  3. Փոքրիկ գովազդային արշավ իրականացրու։ $20 արժողությամբ փորձնական գովազդը Facebook-ում կամ Google-ում կարող է օգնել պատկերացում կազմել պահանջարկի մասին:
     

Սկսիր իրագործել գաղափարը

Գաղափարը փորձարկեցինք, հիմա ժամանակն է իրագործել այն:

  1. Ընտրիր բիզնեսի կառուցվածքը (ՍՊԸ, ԱՁ և այլն): Կառուցվածքի տարբերությունների մասին կարող ես կարդալ մեր տելեգրամյան ալիքում:
  2. Գրանցիր բիզնեսի անունը: Գրավիչ և բիզնեսին համապատասխան անուն ընտրելու մասին պատմել ենք մեր այս բլոգում:
  3. Ստեղծիր բիզնեսի համար բանկային հաշվեհամար և ձեռք բեր անհրաժեշտ գործիքները (ՀԴՄ սարք, POS տերմինալ): POS տերմինալ ընտրելու հարցում քեզ կարող է օգնել այս բլոգը:
  4. Ուսումնասիրիր քո բիզնեսի կառուցվածքին համապատասխան հարկային համակարգը։


Բիզնես ստեղծելիս ոչ մի դեպքում չի կարելի անտեսել բրենդինգը: Հիշիր, որ այն պարզապես լոգո կամ գրավիչ անվանում չէ, այն քո բիզնեսի ինքնությունն է: Հենց բրենդինգից է կախված, թե ինչպես մարդիկ կընկալեն քեզ, կվստահե՞ն, կառանձնացնե՞ն մրցակիցներից:

Պատկերացրու, որ քո բիզնեսը մարդ է: Ինչպե՞ս ես ուզում, որ մարդիկ ընկալեն նրան, ի՞նչ ասոցիացիաներ ես ուզում ստեղծել նրանց մոտ: Դրանք ոչ միայն պետք է արտացոլվեն քո բիզնեսի «արտաքին տեսքում», այլև գործողություններում:

Ինքնություն և կայք ունենալուց հետո պիտի գտնես հաճախորդներ ներգրավելու տարբեր ալիքներ:

1․ Օգտագործիր քո անձնական կապերը: Ընկերները, ընտանիքը և ծանոթները կարող են լինել քո առաջին հաճախորդները և կիսվել սեփական փորձառությամբ իրենց էջերում կամ մարդկանց հետ զրուցելիս:

2․ Ակտիվ եղիր սոցիալական ցանցերում: Ոչ միայն բիզնես էջ ստեղծիր, այլև ներգրավվիր թեմատիկ խմբերում, համագործակցիր այլ ընկերությունների հետ:

3․ Առաջարկիր զեղչեր, նվերներ, սահմանափակ տեսականի. մարդիկ սիրում են բացառիկություն:

Օգտակար հնարք: Իրականացրու ուղղորդման ծրագիր, օրինակ՝ առաջարկիր X$ յուրաքանչյուր հրավիրած ընկերոջ համար: Dropbox-ն այս հնարքի շնորհիվ աճել է 3900%-ով:

 

Ընդլայնվիր և բարելավվիր

Եթե արդեն ունես հաճախորդների որոշակի բազա, պիտի կարողանաս նախ պահել, ապա նաև ընդլայնել այն:

1․ Լսիր կարծիքներ և բարելավիր ծառայությունների որակը: Կարդա review-ները, վերլուծիր նամակ-բողոքները, օնլայն հարցումներ կազմակերպիր:

2․ Ավտոմատացրու կրկնվող առաջադրանքները: Հիմա օնլայն գործիքներն այնքան շատ են, որ դու զգալի ժամանակ կարող ես խնայել ամենօրյա անելիքների ավտոմատացման հաշվին: Բիզնեսը հեշտացնող 8+ գործիքների մասին կարող ես կարդալ այստեղ:

3․ Հրապարակումներից բացի սոցցանցերում գովազդներ միացրու: Վճարովի գովազդը կարող է օգնել ավելի մեծ թվով մարդկանց «հասնել»:

 

Դե ինչ, փաստորեն, բիզնես սկսելը միայն կատարյալ ծրագիր կամ նորարար գաղափար ունենալը չէ: Պետք է կարողանալ փորձարկել այն և ի վերջո կատարել առաջին քայլը, ինչը նաև համարձակություն և նվիրում է պահանջում:

Իսկ եթե ուզում ես հասկանալ, թե ինչով են տարբերվում հաջողակ և ձախողված ստարտափները, խորհուրդ ենք տալիս դիտել այս հոլովակը:

 

 

Կարդա նաև...

Ինչպե՞ս ավելի արագ ու արդյունավետ սովորել. 4 մեթոդ + 4 խորհուրդ ուսանողներին

Ինչպե՞ս ավելի արագ ու արդյունավետ սովորել. 4 մեթոդ + 4 խորհուրդ ուսանողներին

4 մեթոդ + 4 խորհուրդ ուսանողներին Նոր ուսումնական տարին շատ մոտ է. դասեր, սեմինարներ, քննություններ, մի աշխարհ xerox-ներ ու գրքեր: Ի՞նչ անել, որ հասցնես ամեն ինչ, բայց 2 օ...

Դեբե՞տ, թե՞ կրեդիտ: Ո՞րն ընտրել

Դեբե՞տ, թե՞ կրեդիտ: Ո՞րն ընտրել

Փորձում ես օնլայն քարտ բացել կամ քարտ բացելու համար գնում ես բանկ, և առաջին հարցերից մեկը, որը քեզ ուղղում են` դեբետայի՞ն, թե՞ կրեդիտային: 

Կանաչ ապագա. այսօրվա որոշումները՝ վաղվա կայուն ապագայի հիմքում

Կանաչ ապագա. այսօրվա որոշումները՝ վաղվա կայուն ապագայի հիմքում

Աշխարհը շարժվում է դեպի կայուն ապագա, և մեր այսօրվա քայլերը` մեծ թե փոքր, որոշիչ են լինելու։ Բնապահպանական կայունությունը, միտում լինելուց բացի, նախևառաջ ընտրություն է` ուղղված մոլորակի բարեկեցությանը այժմ և երկարաժամկետ հեռանկարում:

  • Recent
  • Popular
  • Ինչպե՞ս ճիշտ ընտրել վճարային քարտ

    Իսկ դու գիտ՞ես, որ քո քարտի վրայի թվերը պարզապես թվեր չեն: Դրանց մեջ «թաքուն» ամփոփված են քարտի տեսակը, թողարկման երկիրը, վճարային համակարգը և այլ տեխնիկական մանրամասներ։
  • Առողջ կենսակերպ 24/7 ռեժիմով աշխարհում

    Աշխարհն ապրում է 24/7 ռեժիմով։ Աշխատանք-կյանք բալանսը գտնելու ընթացքում մենք փորձում ենք աշխատել, շփվել ընտանիքի ու ընկերների հետ, մարզվել, ժամանցի վայրեր այցելել, պարզապես ապրել ու վայելել կյանքը:
  • Սև ուրբաթը Հայաստանում․ 10 խորհուրդ գնումներին ընդառաջ

    Այս տարի սև ուրբաթը լինելու է նոյեմբերի 28-ին, և գրեթե բոլոր խանութները խոստանում են «տարվա ամենամեծ զեղչերը»։ Բ...
  • Ինչպե՞ս հոբբին վերածել բիզնեսի

    5 քայլ սիրելի զբաղմունքը եկամուտի աղբյուր դարձնելու համար:Բոլորիս կյանքում կա մի բան, որը անում ենք սիրով՝ առանց ժամանակի մասին մտածելու․ կարուձև, նկարչություն, blogging կամ կերակուրների պատրաստում։