You need to enable JavaScript in order to use the AI chatbot tool powered by ChatBot Ինչպե՞ս կառավարել ժամանակը, որ ամեն բան հասցնես - Ամերիա բլոգ
23Մյս

Ինչպե՞ս կառավարել ժամանակը, որ ամեն բան հասցնես

inchpes a tvajine poxarinum qo kyanqe

«Ժամանակը ոսկի է». այս արտահայտությունը հաստատ լսած կլինես։ Իրականում ժամանակը շատ ավելի թանկ է. ռեսուրս, որ ունեն բոլորը, բայց քչերն են արդյունավետ կառավարում:
Եթե սկսնակ ձեռնարկատեր ես, երևի միաժամանակ աշխատում ես արտադրանքի կամ ծառայության վրա, հետևում պատվերներին, պատասխանում նամակներին, ինչ-որ բան հաշվարկում ու այս ամենի հետ փորձում ժամանակ գտնել ընտանիքի, ժամանցի ու հանգստի համար։

Հենց այստեղ էլ ժամանակի կառավարումը դառնում է ոչ թե պարզապես օգտակար հմտություն, այլ անհրաժեշտություն։ Ժամանակի արդյունավետ կառավարումն այն հմտություններից է, որ կարող է փոխել ոչ միայն բիզնեսի, այլև անձնական կյանքի որակը։ 
Ահա մի քանի խորհուրդ, որ կօգնեն քեզ ավելի արդյունավետ կառավարել ժամանակը։

Վերլուծիր՝ ինչն է խլում քո ժամանակի մեծ մասը

Եթե պատասխանը միկրոմենեջմենթն է` ամեն բան անձամբ վերահսկելը, ադմինիստրատիվ մանր աշխատանքներին շատ ժամանակ հատկացնելը, ապա դու մտածելու բան ունես։ Ստացվում է, որ փորձելով ամեն բան ինքնուրույն անել՝ վատնում ես հավելյալ ժամանակ և էներգիա, որը կարող էիր ավելի կարևոր բաների հատկացնել։ Այսպես շարունակելու դեպքում կարող ես կորցնել ոչ միայն ժամանակ, այլև գումար:

Սահմանիր ճիշտ առաջնահերթություններ

Բիզնեսում ամեն ինչ հրատապ է թվում, բայց եթե փորձես առաջնահերթություններ սահմանել, կտեսնես, որ կարելի է ամեն բան անել իր հերթին։ Սովորիր տարբերել ընթացիկ առաջադրանքները ռազմավարական կարևորություն ունեցողներից ու հստակ որոշիր առաջնահերթությունները։

Խմբավորիր, ավտոմատացրու և պատվիրակիր

Ժամանակ խնայելու երեք պարզ միջոց կա, որ կարող ես կիրառել բիզնեսում։

  1.     Խմբավորում
    Համախմբիր նմանատիպ գործերը և աշխատիր դրանք կատարել մեկ մոտեցումով։
  2.     Ավտոմատացում 
    Կրկնվող աշխատանքներ միշտ էլ լինում են։ Հիմա շատ գործիքներ կան, որոնց օգնությամբ կարող ես ավտոմատացնել նման գործողություններն ու ժամանակ խնայել։
  3.      Պատվիրակում
    Ոչ միայն ինքդ կատարիր, այլև տուր առաջադրանքներ: Հաստատ կան աշխատանքներ, որոնք ուրիշներն էլ կարող են անել, որոշ դեպքերում` քեզնից լավ, ու դա նորմալ է։ Այսպես զբաղվածությունդ կթեթևանա ու կարևոր գործերի համար ավելի շատ ժամանակ կունենաս։ 

Ընտրիր քո բիզնեսին համապատասխան գործիքներ

Բարեբախտաբար, այսօր կան մի շարք գործիքներ, որոնք անհամեմատ հեշտացնում են ժամանակի կառավարումը։ Պետք է պարզապես ընտրել քեզ հարմար տարբերակը։ Օրինակ՝

  • Slack՝ թիմային արագ հաղորդակցության համար,
  • Asana կամ Trello՝ առաջադրանքների կառավարման համար,
  • AI գործիքներ՝ պլանավորման, վերլուծությունների կամ ավտոմատացման համար։

Այս թեմայով մի շատ ինֆորմատիվ բլոգ ունենք, անպայման այս մեկն էլ կարդա։


Մի մոռացիր հանգստանալ

Դու էլ երևի երբեմն ձգտում ես ամեն ինչ հասցնել և արդյունքում սպառվում ես։ Մի թող, որ գործերն ամբողջությամբ կլանեն քեզ։ Հանգիստը ոչ թե շքեղություն է, այլ անհրաժեշտություն։ Այն օգնում է վերականգնել ուժերդ ու վերադառնալ աշխատանքի ավելի պարզ մտքով։ 

Օրական մի քանի րոպե ընդմիջումն ու շաբաթական գոնե մեկ օր լիարժեք հանգիստն էլ կարող են բավարար լինել։ Տարբերությունն իսկապես կզգաս՝ էներգիայից մինչև ընդհանուր տրամադրվածություն։

Ավելի լավ կլինի, եթե այդ ժամանակը կարողանաս անցկացնել ընտանիքիդ ու այլ սիրելի մարդկանց հետ։ Բացի այն, որ անփոխարինելի հույզեր կստանաս, նրանք քեզ կհիշեցնեն, թե ի վերջո ինչի համար ես աշխատում։ Երբ ունես հստակ պատկերացում «ինչու»-ի մասին, ժամանակի կառավարումն էլ դառնում է նպատակային:


Հիշիր՝ եթե դու չկառավարես ժամանակը, ժամանակը կսկսի կառավարել քեզ։ Նույնը վերաբերում է նաև բիզնեսին․ դու պետք է ղեկավարես քո բիզնեսը, ոչ թե հակառակը։
Սկսիր վերլուծությունից, սահմանիր առաջնահերթություններ, ընտրիր ճիշտ գործիքներ, վստահիր թիմիդ և մի վախեցիր առաջադրանքներ տալուց։ Խելամիտ օգտագործիր ժամանակդ, քանի որ այն սահմանափակ, բայցև արժեքավոր ռեսուրս է:

 

Կարդա նաև...

Եկամուտների պարտադիր հայտարարագրում. Ով պետք է հայտարարագիր ներկայացնի այս տարի

Եկամուտների պարտադիր հայտարարագրում. Ով պետք է հայտարարագիր ներկայացնի այս տարի

Հայաստանում 2023-2026թթ․ փուլային եղանակով ներդրվում է ֆիզիկական անձանց եկամուտների համընդհանուր հայտարարագրման համակարգը։ Վստահ ենք՝ լսել ես, որ այս տարի արդեն հարյուր հազարավոր քաղաքացիներ պետք է հայտարարագրեն իրենց եկամուտները։

Աշխատանք-կյանք հավասարակշռություն. հաջողության հասնելու բանալիներից մեկը

Աշխատանք-կյանք հավասարակշռություն. հաջողության հասնելու բանալիներից մեկը

Աշխատանք-կյանք հավասարակշռությունը տասնամյակներ շարունակ շատ քննարկվող թեմաներից է ամբողջ աշխարհում։ Եվ դա միանգամայն բնական է՝ հաշվի առնելով ժամանակակից աշխարհում մասնագետների առջև ծառացած մարտահրավերների լայն շրջանակը:

Աշխատանքային mood on. վերադարձ իրականություն

Աշխատանքային mood on. վերադարձ իրականություն

Մի քանի օր տոնական տրամադրությամբ ապրելուց, հյուրընկալվել ու հյուրընկալելուց հետո աշխատանքի վերադառնալն, ինչ խոսք, հեշտ գործերից չէ։

  • Recent
  • Popular
  • Ինչպե՞ս ճիշտ ընտրել վճարային քարտ

    Իսկ դու գիտ՞ես, որ քո քարտի վրայի թվերը պարզապես թվեր չեն: Դրանց մեջ «թաքուն» ամփոփված են քարտի տեսակը, թողարկման երկիրը, վճարային համակարգը և այլ տեխնիկական մանրամասներ։
  • Առողջ կենսակերպ 24/7 ռեժիմով աշխարհում

    Աշխարհն ապրում է 24/7 ռեժիմով։ Աշխատանք-կյանք բալանսը գտնելու ընթացքում մենք փորձում ենք աշխատել, շփվել ընտանիքի ու ընկերների հետ, մարզվել, ժամանցի վայրեր այցելել, պարզապես ապրել ու վայելել կյանքը:
  • Սև ուրբաթը Հայաստանում․ 10 խորհուրդ գնումներին ընդառաջ

    Այս տարի սև ուրբաթը լինելու է նոյեմբերի 28-ին, և գրեթե բոլոր խանութները խոստանում են «տարվա ամենամեծ զեղչերը»։ Բ...
  • Ինչպե՞ս հոբբին վերածել բիզնեսի

    5 քայլ սիրելի զբաղմունքը եկամուտի աղբյուր դարձնելու համար:Բոլորիս կյանքում կա մի բան, որը անում ենք սիրով՝ առանց ժամանակի մասին մտածելու․ կարուձև, նկարչություն, blogging կամ կերակուրների պատրաստում։