Եթե ամբողջ աշխարհում «Սև ուրբաթը» միայն մեկ օր է՝ նոյեմբերի վերջին ուրբաթը, ապա Հայաստանում այն սկսվում է 1-2 շաբաթ առաջ և շարունակվում գրեթե մինչև Ամանոր։ Ամեն դեպքում որոշ խանութ-սրահներ պահպանում են ավանդույթն ու զեղչ հայտարարում միայն այդ օրը։
Էպիկական զեղչերի ու կիլոմետրերով հերթերի օրվան ընդառաջ առանձնացրել ենք մի քանի խորհուրդ, որոնք ավելին են, քան «ցուցակ կազմելու» կամ «բյուջեին կառչած մնալու» մշտական հորդորները:
Բայց մինչև այդ արի հասկանանք` ինչու է այս օրը կոչվում «Սև ուրբաթ»:
Տերմինն առաջացել է 1960-ականներին Ֆիլադելֆիայում, որտեղ այն օգտագործվում էր ոստիկանության աշխատակիցների կողմից՝ նկարագրելու Գոհաբերության օրվա հետ կապված զանգվածային իրարանցումն ու խցանումները: Այն ընդգծում էր սպառողականության մութ կողմը, սակայն ավելի ուշ դրական գունավորում ստացավ՝ հնարավորություն տալով սպառողներին օգտվելու զանգվածային զեղչերից, իսկ առևտրի սրահներին` ունենալու հաճախորդների աճ և եկամուտ:
Իսկ ինչպե՞ս առավելագույն օգուտով դուրս գալ Սև ուրբաթից։
Ուշադրություն դարձրու ապրանքներին, որոնք շատ չեն գովազդվում: Ավելի լայն լսարան գրավելու համար առևտրային կենտրոնները հիմնականում գովազդում են ավելի մեծ սպառում ունեցող իրերի վրա գործող զեղչերը, ինչպիսիք են՝ հագուստը, կենցաղային տեխնիկան: Իսկ եթե ավելի հեռու նայենք, «Սև ուրբաթը» նաև հիանալի ժամանակ է ձեռք բերելու այնպիսի ծառայություններ, ինչպիսիք են՝ մարզասրահի անդամակցությունը, սննդի կամ նույնիսկ ճամփորդական փաթեթները:
Արտերկրի որոշ խանութ-սրահներ կատարում են գների ճշգրտում, այսինքն` եթե գնումից հետո ապրանքի գինը իջնում է, դու կարող ես ստանալ գնման պահին վճարած հավելյալ մասը: Այնպես որ` հետևիր գներին նաև «Սև ուրբաթից» հետո: Honey-ը և CamelCamelCamel-ը հավելվածներ են, որոնք քեզ կօգնեն հետևել գներին և կզգուշացնեն փոփոխությունների մասին:
- Զգուշացիր «Phantom» զեղչերից
Ոչ բոլոր զեղչերն են այն, ինչ թվում են: Իրական գները երբեմն ուռճացվում են, որպեսզի զեղչն ավելի մեծ թվա: Ստուգիր գների պատմությունը․ այստեղ քեզ օգնության կգան Keepa-ն կամ PriceBlink-ը՝ տեսնելու, թե իրականում ինչ առաջարկից ես օգտվում:
Շատ խանութներ մինչև ուշ գիշեր թարմացնում կամ կիրառում են հավելյալ զեղչեր: Փորձիր գիշերային ժամերին ստուգել վերջին թարմացումները, որոնց մասին գուցե տեղյակ չէիր: Սա հատկապես աշխատում է առցանց խանութների դեպքում:
- Սև ուրբաթի հոգեբանությունը
Մանրածախ առևտրով զբաղվողները գիտեն, թե ինչպես խաղալ սպառողի զգացմունքների հետ. սակավությունը, շտապողականությունը և FOMO-ն (բաց թողնելու վախը) նրանց սիրելի հնարքներն են: Սահմանափակ քանակ, հետհաշվարկի ժամանակաչափեր և «վերջին հնարավորություն» պաստառները խուճապի զգացում են առաջացնում, ինչը կարող է հանգեցնել ավելորդ ծախսերի: Այս մարտավարությունը գերազանցելու համար.
- Գնելուց առաջ կանգ առ. 10 վայրկյան տրամադրիր հասկանալուն` արդյոք գնումդ քեզ իրոք պետք է:
- Բաց թող Hype Zones-ը. կենտրոնացիր իրերի վրա, որոնք քեզ համար թիրախային են, խուսափիր վառ ցուցադրություններից, որոնք նախատեսված են քեզ գրավելու համար:
- Եվ, իհարկե, ավելորդ չի լինի կրկնել՝ նախապես սահմանիր բյուջե և հնարավորինս մնա դրա սահմաններում:
- Օգտվիր երկարացված վերադարձի քաղաքականությունից՝ ի շահ քեզ
Շատ վաճառողներ երկարաձգում են իրենց վերադարձի քաղաքականությունը տոնական սեզոնի ընթացքում, ինչը նշանակում է, որ կարող ես գնում կատարել, նույնիսկ եթե վստահ չես, քանի որ հնարավորություն ունես վերադարձնելու:
- Օգտվիր երկարացված վերադարձի քաղաքականությունից՝ ի շահ քեզ
Շատ վաճառողներ երկարաձգում են իրենց վերադարձի քաղաքականությունը տոնական սեզոնի ընթացքում, ինչը նշանակում է, որ կարող ես գնում կատարել, նույնիսկ եթե վստահ չես, քանի որ հնարավորություն ունես վերադարձնելու: