Կատարում ենք օնլայն շոփինգ անվտանգ - Ամերիա բլոգ
07Օգս

Կատարում ենք օնլայն շոփինգ անվտանգ

3D illustration of online shopping on the velvet background

 Գնումներ կատարի՛ր հուսալի կայքերից: Եթե կայքի հղման անվան դիմաց չկա կողպեքի նշան, կամ այն չի սկսվում https-ով, ուրեմն շտապի՛ր լքել «տարածքը» առանց ցտեսություն ասելու:

 Օնլայն վաճառք իրականացնող կայքերն ունեն բաժին՝ հաճախորդների կարծիքների և մեկնաբանությունների համար: Կարդա՛ դրանք:

 Կայքէջում պետք է հասանելի լինի բջջային հեռախոսահամար, հասցե, էլ. հասցե: Պետք է հստակ ներկայացված լինեն առաքման և վերադարձի պայմանները:

 Վճարում կատարելիս վստահելի կայքերը քեզ տանում են վճարման էջ, վճարումը հաստատում են էլեկտրոնային անդորրագրով, որից հրաժարվել պետք չէ`   հետագայում ծագած խնդիրները լուծելու համար:

 Անձնական տվյալներդ լրացրո՛ւ միայն ըստ անհրաժեշտության`  անուն, ազգանուն, բնակության հասցե, էլ. հասցե և հեռախոսահամար:

 Ոչ մեկին մի՛ տրամադրիր մեկանգամյա գաղտնաբառը, անձնագրային տվյալներդ:

 Մի՛ օգտվիր հանրային վայրերի ինտերնետային կապից: Դա անվտանգ չէ, և զեղծարարները կարող են WiFi-ի միջոցով ինֆորմացիա կորզել:
Քարտի պաշտպանություն

 Եթե կասկածելի կայքից գնում ես կատարել, և քո բանկային քարտից դրամական միջոցների արտահոսք ես նկատել, կարող ես շտապ բլոկավորել քարտդ MyAmeria հավելվածի կամ Ամերիաբանկի 010/012 561111 ձայնային ծառայության միջոցով կամ էլ Ամերիաբանկում գրանցված քո հեռախոսահամարից՝ հավաքելով *116# USSD կոդն ու հետևելով հրահանգներին:

Գնացինք գնումների, դու պատրաստ ես:

Կարդա նաև...

Իմ առաջին պորտֆելը. Ինչպե՞ս նվազեցնել ներդրումային ռիսկերը

Իմ առաջին պորտֆելը. Ինչպե՞ս նվազեցնել ներդրումային ռիսկերը

«Որտե՞ղ ներդրում կատարեմ, ի՞նչ արժեթուղթ գնեմ, որ շատ եկամուտ ստանամ», «Իսկ եթե չստացվի՞»․ երևի հաճախ ես քեզ այս հարցերը տալիս, հատկապես եթե նոր ես մուտք գործում ներդրումների աշխարհ:

Գումար խնայելու 6 հետաքրքիր եղանակ

Գումար խնայելու 6 հետաքրքիր եղանակ

Գումար խնայելու առաջին խոչընդոտներից մեկը իմպուլսիվ գնումներն են: Լավ թիրախավորված համացանցային գովազդը քեզ հրապուրում է:

Growth Hacking Ինչպե՞ս մեծացնել բիզնեսն առանց մեծ բյուջեի

Growth Hacking Ինչպե՞ս մեծացնել բիզնեսն առանց մեծ բյուջեի

Ըստ ԱՄՆ Աշխատանքի վիճակագրության բյուրոյի՝ ստարտափների 90%-ը ձախողվում է առաջին 2 տարում։ Առավել հաճախ այս ձախողումների պատճառը ոչ թե պրոդուկտն է, այլ սխալ մարքեթինգային որոշումները։

  • Recent
  • Popular