You need to enable JavaScript in order to use the AI chatbot tool powered by ChatBot Ներդրումները՝ որպես եկամտի աղբյուր - Ամերիա բլոգ
28Օգս

Ներդրումները՝ որպես եկամտի աղբյուր

3D illustration of plant in the jar

Մտածո՞ւմ ես որևէ ոլորտում գումար ներդնելու մասին: Դա պիտի անել ոլորտն ուսումնասիրելուց ու ռիսկերը գնահատելուց հետո: Արի´ տեսնենք, թե ներդրումային այս եղանակներից որը կհետաքրքրի քեզ:

Արժեթուղթ

Արժեթուղթը ֆինանսական ռեսուրսների ներգրավման գործիք է, որ կարող է շատ շահավետ լինել: Արժեթղթի մի քանի տեսակներ կան, որոնցից են.

Բաժնետոմսեր

Արժեթղթի այս տեսակով կարող ես բաժնետիրական ընկերության շահույթից ստանալ քո բաժինը: Միայն պատկերացրո´ւ, թե ինչքա~ն կմեծանա գումարդ, եթե ընկերությունը մեծ հաջողությունների հասնի:  

Պարտատոմսեր

Դու գնում ես պետության կամ որևէ ընկերության թողարկած պարտատոմս, գումարը նշված ժամկետում ետ է վերադարձվում պարտատիրոջ կողմից`  իր անվանական արժեքով և տոկոսագումարով: Այլ կերպ ասած`  գումարդ աշխատում է քեզ համար:

Ավանդներ

Ներդրում կատարելու պասիվ, բայց շահութաբեր եղանակներից մեկը ավանդն է: Ծանոթացի´ր «Ամերիա ավանդ»-ի առավելություններին այստեղ:

Անշարժ գույք

Բնակարան ձեռք բերելը դրամական կայուն հոսք ապահովող ամենահուսալի միջոցներից մեկն է:
Գիտե՞ս, որ բնակարան կարող ես ձեռք բերել ու ստանալ հիփոթեք օնլայն`  առանց բանկ գալու: MyHome.am-ը Հայաստանում տուն գնելու և հիփոթեք ստանալու միակ օնլայն հարթակն է:

 

Կարդա նաև...

Ինպե՞ս և ինչո՞ւ ինքնուրույն կազմել բիզնես պլան

Ինպե՞ս և ինչո՞ւ ինքնուրույն կազմել բիզնես պլան

Բիզնեսների 60 տոկոսը վաղաժամ փակվում է, քանի որ բացվելիս չի ունեցել որևէ բիզնես պլան։

Ինչպե՞ս հոբբին վերածել բիզնեսի

Ինչպե՞ս հոբբին վերածել բիզնեսի

5 քայլ սիրելի զբաղմունքը եկամուտի աղբյուր դարձնելու համար: Բոլորիս կյանքում կա մի բան, որը անում ենք սիրով՝ առանց ժամանակի մասին մտածելու․ կարուձև, նկարչություն, blogging կամ կերակուրների պատրաստում։

Մարքեթինգը դրսո՞ւմ, թե՞ ներսում: Ինհաուս vs գործակալություն

Մարքեթինգը դրսո՞ւմ, թե՞ ներսում: Ինհաուս vs գործակալություն

Պատմում ենք երկու տարբերակի առավելությունների մասին և օգնում ընտրել քո բիզնեսին համապատասխանող տարբերակը:

  • Recent
  • Popular