Դժվար է չհամաձայնել, որ սոցիալական հարթակներն այսօր մեծ դերակատարում ունեն անհատների ու բիզնեսի կյանքում։ Տեխնոլոգիական զարգացմանը համընթաց` սոցիալական հարթակներն օրեցօր ընդլայնում են իրենց հնարավորություններն ու ծառայությունների շրջանակը: Ըստ վերջին ուսումնասիրությունների՝ 4.95 միլիարդ մարդ օգտվում է սոցիալական հարթակներից, ինչը կազմում է աշխարհի բնակչության 61%-ը։ Եթե շատերի համար սոցիալական հարթակները ժամանցի միջոց են, ապա ոմանց համար դարձել են նաև եկամուտի աղբյուր:
Պատմում ենք, թե ինչպես կարելի է մոնետիզացնել կամ, այլ կերպ ասած, դրամայնացնել սոցիալական հարթակները:
Մոնետիզացիայի էությունն այն է, որ դու քո ունեցած ռեսուրսներն ու գաղափարները վերածում ես եկամտաբեր նախագծի կամ, բառացիորեն ասած, փոխարկում ես գումարի: Մոնետիզացնել կարելի է գրեթե ամեն ինչ՝ սկսած կայքի մուտքերից մինչև մեկնաբանություններ։ Համացանցում կարելի է վաճառել նույնիսկ մի ժեստ, դառնալ շատ պահանջված ու ստանալ միլիոնավոր առաջարկներ:
Մոնետիզացիան կարող է արդյունավետ լինել այն մարդկանց համար, ովքեր ցանկանում են լրացուցիչ եկամուտ ստանալ՝ աշխատելով իրենց համար և կառավարելով իրենց ժամանակը, օրինակ` ուսանողները, տնային տնտեսուհիները, ֆրիլանսերը և այլոք: Կարևոր է հիշել, որ գործընթացը պահանջում է ջանք և ժամանակ: Պետք է ընտրել ամենահարմար մեթոդը, ստեղծել բարձրորակ բովանդակություն, գրավել էջի այցելուներին, փորձարկել տարբեր մեթոդներ և վերլուծել արդյունքները։
YouTube-ը, օրինակ, հիանալի տարբերակ է սիրելի հոբբին մոնետիզացնելու համար, քանի որ միլիոնավոր մարդիկ YouTube-ում փնտրում են տեսանյութեր իրենց հոբբիին առնչվող թեմաներով: Սա զգալիորեն կարող է մեծացնել քո կոնտենտի դիտելիությունն ու տարածումը, դառնալ ինքնադրսևորվելու և այդ ընթացքում որոշակի գումար վաստակելու հնարավորություն:
Ե՞րբ է էջի մոնետիզացիան սկսելու լավագույն ժամանակը
Դու պետք է սկսես դրամայնացնել քո էջը կամ բլոգը, երբ արդեն ունես բավարար թվով այցելուներ ու բովանդակություն, որը հետաքրքրում է քո լսարանին: Որքան շատ այցելուներ ունի քո էջը, այնքան ավելի հավանական է, որ դու կարող ես այն շահութաբեր դարձնել: Նախ համոզվիˊր, որ քո էջի բովանդակությունը օգտակար է քո լսարանի համար: Եթե այցելուները նորից վերադառնան քո էջ, կիսվեն քո հրապարակումներով և խորհուրդ տան այն իրենց ընկերներին, ուրեմն եկել է մոնետիզացիայի ժամանակը:
Եթե դու սկսես մոնետիզացնել քո էջը կամ բլոգը նախքան բավարար այցելուներ կամ բովանդակություն ունենալը, դա կարող է վնասել քո էջի առաջխաղացմանն ու տարածմանը:
Ինչպե՞ս սկսել սոցիալական էջի մոնետիզացիան
- Որոշիˊր, թե ով է քո թիրախային լսարանը և ի՞նչ հետաքրքրություններ ունի: Սա կօգնի քեզ ընտրել ամենահարմար մեթոդը և ավելի շատ հետևորդներ գրավել:
- Որոշիˊր քո էջի ոճն ու ստեղծիˊր դիզայն, որը կգրավի քո լսարանի ուշադրությունը, կօգնի քեզ առանձնանալ մրցակիցներից:
- Ստեղծիˊր բովանդակություն, որը օգտակար կլինի քո լսարանի համար և կհամապատասխանի նրանց հետաքրքրություններին: Սա կօգնի ավելի շատ հետևորդներ ներգրավել և պահպանել նրանց:
- Որոշիˊր քո թիրախային լսարանի մոնետիզացիայի մեթոդը, ստեղծիˊր ռազմավարություն, որը համապատասխանում է քո նպատակներին և պահանջներին: Սահմանիˊր բյուջեն և նպատակները, հաջողության ցուցանիշները և փորձարկիˊր դրամայնացման մեթոդները:
- Ստեղծիˊր բովանդակության ռազմավարություն, որը համապատասխանում է քո նպատակներին և օգնում է ավելի շատ այցելուներ ներգրավել:
Որքա՞ն կարող ես վաստակել
Սոցիալական էջի մոնետիզացիայից ստացված եկամուտի չափը կախված է հետևորդների և բաժանորդների թվից, բովանդակության որակից, թեմայից և ընտրված մեթոդից: Գումարը կախված է նրանից, թե որքան օգտակար է քո էջը գովազդատուների համար:
Որոշ բլոգերներ ամսական մի քանի դոլար են վաստակում, իսկ ոմանք ունեն մեծ եկամուտներ: Կարևոր է հասկանալ, որ սոցիալական ցանցում էջի դրամայնացումը ջանք և ժամանակ պահանջող գործընթաց է: Շահութաբերության հասնելու համար դու պետք է անընդհատ բարելավես բովանդակության որակը, ներգրավես նոր հետևորդների, փորձարկես նոր մեթոդներ և վերլուծես արդյունքները:
Համագործակցություն բրենդերի հետ
Բրենդների հետ համագործակցությունը էջը մոնետիզացնելու ամենատարածված եղանակներից մեկն է: Դու կարող ես գովազդային պայմանագիր կնքել որևէ բրենդի հետ` արտադրանքը կամ ծառայությունը գովազդելու նպատակով:
Ի՞նչ է անհրաժեշտ բրենդերի ուշադրությունը գրավելու համար
- Դու ունես ակտիվ լսարան:
- Քո հետևորդները ակտիվորեն արձագանքում են քո հրապարակումներին:
- Քո լսարանը համապատասխանում է բրենդի թիրախային լսարանին:
- Բրենդերը պատրաստ են իրենց անունը կապել որակյալ, պրոֆեսիոնալ բովանդակության հետ:
Ինչպե՞ս ընտրել համագործակցության առաջարկները
- Զգուշորեն ընտրիˊր քո գործընկերներին. համագործակցությունը պետք է համապատասխանի քո արժեքներին և քո լսարանի շահերին:
- Հիշիˊր, որ չափազանց շատ գովազդը կարող է ձանձրացնել ու վանել քո հետևորդներին:
- Ուսումնասիրիˊր շուկան` հասկանալու համար, թե որքան արժե քո էջի բովանդակությունը:
Բրենդերի հետ համագործակցության ընթացքում դու հաջողություն կունենաս, եթե հարգալից լինես քո լսարանի առջև և ազնիվ` գործընկերների հետ հարաբերություններում:
Ինչպե՞ս կառուցել երկարաժամկետ հարաբերություններ գործընկեր բրենդերի հետ
Կարևոր է հասկանալ, թե ինչ նպատակներ է հետապնդում տվյալ բրենդը, ինչպե՞ս կարող է քո էջի բովանդակությունը նպաստել վաճառքին կամ բրենդի ճանաչելիությանը:
- Պահպանիˊր ժամկետները:
- Դարձիˊր բրենդի գործընկերը:
- Քննարկիˊր գաղափարները, արաˊ առաջարկություններ:
- Մշակիˊր համագործակցության երկարաժամկետ ռազմավարություն, որը ներառում է բազմաթիվ նախագծեր:
- Միշտ կապի մեջ եղիˊր բրենդի ներկայացուցիչների հետ, անգամ եթե այս պահին չեք աշխատում որևէ նախագծի վրա: Սա կամրապնդի ձեր հարաբերությունները:
- Գնահատիˊր ձեր համագործակցության արդյունավետությունը. ի՞նչ արդյունքներ եք ձեռք բերել, ինչպե՞ս կարելի է բարելավել ձեր համագործակցությունը:
Ինչպե՞ս գտնել ֆրիլանս նախագծեր սոցիալական ցանցերի միջոցով
Եթե դու ցանկանում ես օգտագործել սոցիալական մեդիան ֆրիլանս նախագծեր գտնելու համար, նկատիˊ ունեցիր հետևյալ խորհուրդները.
- Ստեղծիˊր պրոֆեսիոնալ պրոֆիլ, որը ընդգծում է քո հմտություններն ու փորձը: Օգտագործիˊր հիմնաբառեր՝ քեզ հեշտ գտնելու համար:
- Տեղադրիˊր քո աշխատանքի օրինակները և կիսվիˊր քո ոլորտին առնչվող խորհուրդներով: Սա կգրավի պոտենցիալ հաճախորդների ուշադրությունը:
- Մեկնաբանիˊր գրառումները, մասնակցիˊր քննարկումներին։
- Միացիˊր քո ոլորտին նվիրված խմբերին: Այստեղ դու կարող ես գտնել պատվերներ և քո փորձը քննարկել գործընկերների հետ:
- Գրանցվիˊր մասնագիտացված հարթակներում, որտեղ հաճախորդները փնտրում են կատարողներին:
Սոցիալական էջերի մոնետիզացիայի հաջողված պատմություններ
Խաբի Լեյմը (Khabi Lame) 2020 թվականին համավարակի պատճառով կորցրել էր իր աշխատանքը ու ողջ ժամանակն անցկացնում էր Tik-Tok-յան կարճ լայֆհաքեր նայելով։ Նա, նկարահանելով լայֆհաքերը հեգնող հարյուրավոր հոլովակներ, 2021-ին Tik-Tok-ում իր հետևորդների թվով 2-րդն էր։ Tik-Tok-ում նա այսօր ունի 161,5 մլն հետևորդ, իսկ Instagram-ում՝ 79,8 մլն։ Influencer Marketing Hub-ի տվյալներով` նա մի հրապարակման համար կարող է վաստակել 60 հազարից մինչև 100 հազար դոլար։ Իսկ Խաբիի ունեցվածքը գնահատվում է $20 մլն։
Հուդա Քաթթանը (Huda Kattan) սովորական ֆինանսական աշխատող էր, ով թողեց իր հիմնական աշխատանքը` հոբբիով զբաղվելու համար, և 2010 թվականից սկսեց վարել YouTube-յան ալիք։ Գրանցելով չտեսնված հաջողություններ դիմահարդարի իր կարիերայում՝ 2013-ին Հուդան ստեղծեց իր բրենդը՝ «Huda Beauty»-ն, որն այժմ ամենավաճառվող ապրանքանիշներից է և ապահովում է տարեկան $200մլն եկամուտ։ Հուդան Ամերիկայի ամենահարուստ կանանց շարքում 37-րդն է։
Զաք Քինգին (Zach King) կոչում են վիդեոմոնտաժի հանճար։ Նա սկսել է իր կարիերան 2008 թվականին և հրապարակում է զարմանալի լուծումներով տեսահոլովակներ։ Զաքի ունեցվածքը գնահատվում է մոտ $5մլն և շարունակում է աճել։
Կիարա Ֆեռանյին (Chiara Ferragni) սկսել է «The Blonde Salad» նորաձևությանը նվիրված իր բլոգը 2009-ին և 2015-ին դարձել նորաձևության ամենահայտնի բլոգերը` չնայած մասնագիտությամբ իրավաբան լինելուն։ Կիարան կարող է հպարտանալ համաշխարհային տարբեր բրենդերի հետ համագործակցություններով և ավելի քան $10մլն կարողությամբ։