Visa VS MasterCard: Ո՞րն ընտրել - Ամերիա բլոգ
My Ameria
ՆՈՐ
Մոբայլ բանկինգ
23Փտվ

Visa VS MasterCard: Որո՞նք են նմանություններն ու տարբերությունները

3D illustration of a book

Վճարային քարտ ունենալը մեր օրերում պարզապես անհրաժեշտություն է։  

«Mastercard, թե՞ Visa»․ վստահ ենք, որ վճարային քարտ պատվիրելիս սա առաջին հարցն է, որի շուրջ մտածում ես։ Ի՞նչ տարբերություն կա վճարային համակարգերի միջև, որի՞ն նախապատվություն տալ, արտերկրում գտնվելիս ո՞ր քարտով վճարում անել:

Այսօր կօգնենք պատկերացում կազմել Mastercard և Visa վճարային համակարգերի տարբերակիչ առանձնահատկությունների մասին, ինչը թույլ կտա կատարել ընտրություն, որը կհամապատասխանի քո ֆինանսական կարիքներին և նպատակներին։

 

Ի՞նչ է վճարային համակարգը

Աշխարհում կան տասնյակ վճարային համակարգեր: Visa-ն և MasterCard-ը վճարային համակարգերի օրինակներ են։ Սա ֆինանսական ենթակառուցվածք է, որն ապահովում է քարտապանների, վճարային կետերի և ֆինանսական հաստատությունների միջև գործարքների մշակումը։ Այն միջնորդ է, որը կապում է թողարկող բանկերին (այն բանկերը, որոնք թողարկում են քարտեր) ստացող բանկերի հետ (այն բանկերը, որոնք առևտրային կետերի գործարքներն են մշակում)։

Վճարային համակարգերը պատասխանատու են տեխնոլոգիական և լոգիստիկ շրջանակ ստեղծելու համար, որն անհրաժեշտ է գործարքների անվտանգ և արդյունավետ իրականացման համար։

Հիմա, երբ արդեն պատկերացում ունենք այն մասին, թե ինչ է վճարային ցանցը, արի՛ ծանոթանանք վճարային 2 համակարգերի`   մեզ այդքան հետաքրքրող առանձնահատկություններին։

 

Visa

Visa-ն վճարային համակարգ է, որը ոլորտում է 1958 թվականից, իսկ առաջին անգամ քարտերի թողարկմամբ հանդես է եկել 1975-ին՝ հետագայում դառնալով խոշորագույն ցանցերից մեկը։

 

Mastercard

Mastercard-ը ևս առաջատար վճարային համակարգ է, ոլորտում է 1966 թվականից ի վեր և առաջին անգամ քարտ է թողարկել 1969-ին։

 

Նմանությունները

Մինչ տարբերություններին անցնելը, արիˊ տեսնենք՝ ինչ ընդհանրություններ ունեն Mastercard և Visa վճարային համակարգերը։

  • Գլոբալ հասանելիություն․ այս երկու ցանցերի միջոցով ընդունվում են վճարումներ աշխարհի ցանկացած անկյունում:
  • Ցանցային կառուցվածքը և գործառույթները․ և՛ Mastercard-ը, և՛ Visa-ն առաջնորդվում են նույն կառուցվածքով: Երկուսն էլ ապահովում են կապը առևտրական կետերի, քարտապանների և բանկերի միջև:
  • Անվտանգության ստանդարտներ․ երկու ցանցերն էլ պարտավորվում են ապահովել անկանխիկ վճարումների պատշաճ անվտանգությունը և առաջարկում են անվտանգության բարձր ստանդարտներ:
  • Նորարարական լուծումներ․ նրանք շարունակաբար խթանում են զարգացումը և ներդնում են նոր տեխնոլոգիաներ՝ բարձր հարմարավետություն ապահովելու նպատակով:
  • Ծառայությունների մատուցում․ վերոնշյալ ընկերություններն ուղղակիորեն չեն զբաղվում քարտերի թողարկմամբ, փոխարենը համագործակցում են բանկերի հետ, որոնք քարտեր են թողարկում:

 

Տարբերությունները

  • Շուկայական մասնաբաժին․ Visa-ն Mastercard-ի համեմատությամբ մի փոքր ավելի մեծ մասնաբաժին ունի շուկայում։ Visa-ի գործարքների ծավալը որոշ տարածաշրջաններում համեմատաբար ավելի մեծ է։
  • Վճարումների ընդունում․ Չնայած ցանցերի միջազգային տարածմանը՝ կարող են լինել երկրներ, որտեղ այս կամ այն համակարգը չի գործում: 
  • Հատուկ առաջարկներ․ ընկերություններն իրենց քարտապաններին առաջարկում են հատուկ պայմաններ, զեղչեր և այլն: 
  • Բրենդային համագործակցություններ․ վճարային համակարգերը հաճախ համագործակցում են այլ ընկերությունների հետ, ինչպիսիք են`   ավիաընկերությունները, հյուրանոցները և մանրածախ առևտրային ընկերությունները:
  • Միջնորդավճարներ․ անկախ քարտը թողարկող բանկի միջնորդավճարներից՝ տարբեր գործարքների դեպքում ցանցերի միջնորդավճարները ևս կարող են տարբերվել։ Սա հիմնականում տարածվում է ոչ թե քարտապանի, այլ տվյալ վճարային համակարգի գործընկեր բանկի վրա։
  • Տարածաշրջանների կենտրոնացում․ համակարգերը կարող են առաջնահերթություն տալ որոշ տարածաշրջանների կամ շուկաների՝ հիմնվելով տարբեր գործոնների վրա։ Օրինակ՝ Mastercard-ը  համեմատաբար ավելի լայն տարածում ունի Եվրոպայում, իսկ Visa-ն Ամերիկայի Միացյալ Նահանգներում։

 

Այսպիսով

Mastercard-ն ու Visa-ն միջազգային վճարային համակարգեր են, որոնք ունեն մի շարք ընդհանրություններ և տարբերություններ։ Անկախ առանձնահատկություններից`  դրանք շարունակում են անհատների և բիզնեսների համար լինել անվտանգ, արդյունավետ և հարմար վճարային լուծումներ ամբողջ աշխարհում և ձևավորում են անկանխիկ վճարումների ապագան։

Գիտե՞ս, որ կարող ես Ամերիաբանկում բացել հաշիվ օնլայն, րոպեների ընթացքում դառնալ Ամերիաբանկի հաճախորդ ու մի փաթեթով ձեռք բերել անվճար քարտ և MyAmeria Օնլայն/Մոբայլ բանկինգ:

 

Կարդա նաև...

Արձակուրդի ընթացքում գումար խնայելու 5 եղանակ

Արձակուրդի ընթացքում գումար խնայելու 5 եղանակ

Եթե ուզում ես խնայել ու չվճարել ավելին, քան նախատեսել էիր,  ապա կարող ես հանգստի մեկնել ամռան սկզբում կամ էլ սեպտեմբեր-հոկտեմբեր ամիսներին։

Ինչպե՞ս ընտրել անուն ՍՊԸ-ի կամ ԱՁ-ի համար

Ինչպե՞ս ընտրել անուն ՍՊԸ-ի կամ ԱՁ-ի համար

Բիզնես սկսելու կարևոր քայլերից մեկը բրենդինգն է, առաջնայինը`  նեյմինգը`  այն անունը, որով ապրանքը կամ ծառայությունը հանդես է գալու շուկայում:

Նորակառույց բնակարան ու օնլայն հիփոթեք՝ սուրճից արագ

Նորակառույց բնակարան ու օնլայն հիփոթեք՝ սուրճից արագ

Առաջնային շուկայից (անմիջապես կառուցապատողից) օնլայն հիփոթեքային վարկավորման համար դիմել հնարավոր է ավելի արագ, քան կպատրաստվի քո սիրելի սուրճը։

  • Recent
  • Popular