Զեղծարարության այս եղանակով հանցագործները կեղծում են հեռախոսահամարը կամ զանգահարողի անունն այնպես, որ Դուք համոզված լինեք, որ զանգը բանկից է: Ձեր հեռախոսի էկրանին արտացոլվող համարը/անվանումը կարող է շատ նման լինել բանկի հեռախոսահամարին, սակայն կարող է լրացուցիչ զրոներ ունենալ սկզբում, օր.՝ 00845 70 70 70 համարը 0845 70 70 70 համարի փոխարեն:
Այսպիսի զանգերի միջոցով Ձեզ կարող են կեղծ տեղեկացնել, որ Ձեր հաշիվը «կոտրել» են: Հաճախ զեղծարարները պնդում են, որ միջոցներն արդեն դուրս են գրվել, կամ հենց այդ պահին առկա է այդպիսի վտանգ: Հետո հաճախորդին հրահանգում են միջոցները փոխանցել «ապահով» հաշվին՝ հետագա հարձակումներից պաշտպանվելու նպատակով: Զեղծարարները կարող են փորձել Ձեզ համոզել, որ խարդախության համար կասկածվում են բանկի աշխատակիցները, և Դուք կկորցնեք Ձեր փողը, եթե չհետևեք բոլոր ցուցումներին:
Անծանոթ անձանցից կասկածելի զանգեր ստանալու դեպքում խորհուրդ ենք տալիս դադարեցնել զանգը և կապ հաստատել բանկի հետ այլ հեռախոսից, իսկ եթե զանգահարեք նույն հեռախոսից, ապա սպասեք առնվազն 10 րոպե՝ վստահ լինելու համար, որ գիծն անջատվել է: Ձեր կասկածները հայտնելու և զանգի օրինականությունը պարզելու համար կարող եք նաև այցելել բանկ: