Տեխնիկական խնդիրներ Ամերիաբանկի POS տերմինալներով անկանխիկ գործարքներ կատարելիս - Նորություններ | Ամերիաբանկ
My Ameria
ՆՈՐ
Մոբայլ բանկինգ
11Դկտ

Տեխնիկական խնդիրներ Ամերիաբանկի POS տերմինալներով անկանխիկ գործարքներ կատարելիս

Հարգելի՛ հաճախորդներ
 

Վերջին օրերին առևտրային որոշ կետերում առաջանում են տեխնիկական խնդիրներ Ամերիաբանկի POS տերմինալներով անկանխիկ գործարքներ կատարելիս: Տեղեկացնում ենք, որ խնդիրը պայմանավորված է կապի օպերատոր ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի կողմից իրականացվող բջջային ցանցի արդիականացման աշխատանքներով (մանրամասները հետևյալ հղմամբ` https://www.mts.am/Individual-ustomers/news/detail/2018/11/02/Network-modernization):
 

Ինչպես տեղեկացանք ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի մեր գործընկերներից՝ հանրապետության ողջ տարածքում ընկերությունը ցանցի արդիականացման լայնածավալ աշխատանքներ է իրականացնում՝ առավել որակյալ ծառայություններ ապահովելու և բաժանորդների կարիքները բավարարելու նպատակով:
 

Մենք դիմել ենք ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի մեր գործընկերներին և ստացել հավաստիացում, որ աշխատանքները կիրականացվեն այնպես, որպեսզի բաժանորդներին պատճառվող հնարավոր անհարմարությունը և ժամանակավոր խափանումների հավանականությունը հասցվի նվազագույնի:
 

Հայցում ենք ձեր ներողամտությունը պատճառված անհարմարության համար: